Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Haluaisin herjata Jjusbania juuri nyt jotenkin hauskasti, mutta en osaa. Vähän jo rakentelin venttismäistä nälvintää jossa esiintyy sanat Jjusban, King Diamond ja ketamiini, mutta toihan oli jo neljä sanaa.

Pistetilanne:
1. burb -1

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Haluaisin herjata Jjusbania juuri nyt jotenkin hauskasti, mutta en osaa. Vähän jo rakentelin venttismäistä nälvintää jossa esiintyy sanat Jjusban, King Diamond ja ketamiini, mutta toihan oli jo neljä sanaa.

Pistetilanne:
1. burb -1
Sen sijaan vosit mielessäs rakennella kuvion, missä juopuisimme yhdessä kuin tilhet.

burb

.
Sen sijaan vosit mielessäs rakennella kuvion, missä juopuisimme yhdessä kuin tilhet.
Jjusban ja burb juo
puivat kuin tilhet ja ei
pä sitten muuta.

Tämä haiku on tallennettuna välilihaani kuulakärkikynällä. Anteeksi.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Missä minun kuulakärkikynäni on! Varkaat!
Jumalauta!

No ei se mitään onhan mulla tässä toinen.

burb

.
Tosiasiassa olis aivan mieletöntä törmätä erinäiseen baarivisa-baariin, jossa, kuten ounaksun, olisi Alppu ja Jjusban visailemassa, ehkä keskenään kikkelimiekkailemassa, mutta kuitenkin, ja heittää lonkalta parit faktat, jotka olis, tietenkin, väärin. Tulipas paljon pilkkuja. Siinäkin baarissa ehkä tulisi. Menisin silti.
Onhan mulla toki ollut mielessä että vois OIKEESTI nähdä vähän enämpi Forumhemmoja. Ihan nyt ei onnistu edes ex tempore-möötet. Ehkä joskus.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tosiasiassa olis aivan mieletöntä törmätä erinäiseen baarivisa-baariin, jossa, kuten ounaksun, olisi Alppu ja Jjusban visailemassa, ehkä keskenään kikkelimiekkailemassa, mutta kuitenkin, ja heittää lonkalta parit faktat, jotka olis, tietenkin, väärin. Tulipas paljon pilkkuja. Siinäkin baarissa ehkä tulisi. Menisin silti.
Onhan mulla toki ollut mielessä että vois OIKEESTI nähdä vähän enämpi Forumhemmoja. Ihan nyt ei onnistu edes ex tempore-möötet. Ehkä joskus.
Jos vaikka nussittaisiin ensin, niin lähtisi turhat jännitykset sikseen.
Taustamusiikkina: http://www.youtube.com/watch?v=1Zm-QMtruZY

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onko tämä nyt joku Martina Aitolehden uusin sinkku. Ei voi sanoa, sillä ei saa mitään selvää tekstistä.
Nrobrox. Jussi69 tykittää taagii settii. Avausraita soitettu nahkaklarinetilla ja vika piisi hanurilla. Toimii!