kouvotsvoni
Banjottu
Noku tuli mieleen, jotta tuon laulaja oli kuollut tuon jälkeen, niin tuli mieleen katsoa mitä oli aiemmin tehnyt.
The Associates - Party Fears Two
Noku tuosta lavaesiintymisestä tuli taas mieleen Corvis Jacker
Pulp - Razzamatazz
Noku tuli mieleen, jotta tuon laulaja oli kuollut tuon jälkeen, niin tuli mieleen katsoa mitä oli aiemmin tehnyt.
Kynttilöistä lähtee hehku,
valo lämmin, havun tuoksuinen.
Mut tuoksu tulee kauempaa,
leijuu takaa toisten ovien.
Ja hämärtyvä aattoilta mieleen palauttaa
kuinka kirkkaammin nuo
toisten liekit kajastaa.
Pimeässä talossa nyt
istun ensi kerran yksinään.
Ilakointi jäänyt on,
ei piiri pieni pyöri ympyrää.
Ja missä itse kuusipuu on,
johon nyt taas sais
kas, valkoisia enkeleitä oksiin ripustais.
Lämmitä ei laatikot,
ei rusinatkaan luumukiisselin.
Riisipuuron jäätyneen
nyt verannalta sisään kiikutin.
Ja kurkkuun jäänyt mantelikin viimein irtoaa
vaik parempi kun pysytellyt
ois vaan paikallaan.
Toi on joululevyjen parhaimmistoa kyllä :ahem:. Jostain luin, että sillä on kaksi myyntipiikkiä, toinen jouluna ja toinen juhannuksena.Ei oo tuota Viikatetta juurikaan tullut kuunneltua viime aikoina, niin kuuntelempa vuodenaikaan sopivaa "Vuoden synkin juhla" -levyä.
Ja parhaillaan tätä kirjoittaessain soi orkesterin oma ja tuolloin vielä tuoreahkolle tyylilleen uskollinen näkemys aattoillasta.
Se on yks erittäin harvoista joululevyistä, joita mä laitan itseäni ilahduttaakseni soimaan. Ihan tästä ulkomuistista en osaa toista nimetäkään.Toi on joululevyjen parhaimmistoa kyllä :ahem:. Jostain luin, että sillä on kaksi myyntipiikkiä, toinen jouluna ja toinen juhannuksena.
[/IMG]
Eläkeläisten Joulutorttu on aika hyvä, ei Vuoden synkimmän juhlan veroinen kuitenkaan. Ja yksittäisiä ilahduttavia joululauluja löytyykin sitten enemmän, apaut yhden cd-rompun verran.Se on yks erittäin harvoista joululevyistä, joita mä laitan itseäni ilahduttaakseni soimaan. Ihan tästä ulkomuistista en osaa toista nimetäkään.
Edellämainittuihin joulukuuntelemistoihin lisäisin vielä LATL:in Varastelevan Joulupukin sekä TR&TN:n Tiernapojat.Eläkeläisten Joulutorttu on aika hyvä, ei Vuoden synkimmän juhlan veroinen kuitenkaan. Ja yksittäisiä ilahduttavia joululauluja löytyykin sitten enemmän, apaut yhden cd-rompun verran.
Njps. Luulin että kuuntelet vain huonoa musiikkia.
Kaikki konemusa on paskaa, vai miten se nyt meni...Njps. Luulin että kuuntelet vain huonoa musiikkia.
Korjasin.Kaikki on paskaa, vai miten se nyt meni...
Kiitti.Korjasin.
Yksi kaikkein kuumimmista naislaulajista.Shirley Manson on ihana narttu ja iloinen vain sateella:
Märkä roskis
Ilmankos minä Suemen musiikkivalinnoista pitänyt.Njps. Luulin että kuuntelet vain huonoa musiikkia.