Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Aika huonosti sitä naapureitaan tuntee.

Kuuntelin youtubesta erään diggailemani, hyvin tunnetun suomalaisen kitaravetoisen(kin) bändin ja sen "nykyään teevee:stä tutun solistin" tuotosta ja bongasin siitä rivistä naapurin isännän.

En viitti nyt sitä linkkiä kuitenkaan tähän laittaa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mistä tuo tolen Olannostus oikein kumpuaa?
Jaa-a. Emmä osaa sellasia hirveen tarkasti selittää.
Vaikkei se ihan kaikkein ominta musaa olekaan, niin kyllähän suomalainen vanha tanssimusa on ihan jees, ja Olahan oli sen "genren" suvereeni kunkku.
Kyllä noi muutkin vanhat ajoittain toimii, Kipparikvartetti, Henry Theel, Malmsténit, Dallapé varsinkin... Niin ja tietenkin Helismaa, Pakarinen ja Rautavaara.
Hassua sinänsä, että Virrankin biiseissä voi mielessään elää menneitä aikoja niin kaukaa, etten ole edes ollut syntynyt silloin. Hyviä fiiliksiä tulee kosolti.

Vielä kun kevyt kotimainen nykymusiikki on lähes täydellisesti kuuntelukelvotonta, niin edellämainittujen ja vastaavien artistien tuotannon kuunteluarvo nousee vielä entisestään.

Hyvää musaa. Siinä kai se lyhyesti ja ytimekkäästi.

markoj

Custom User
Mun mielestä markoj ois se, joka tässä on puolustuskannalla ja täten selitysvelvollinen, että miksi EI Ola?
Oma kantani on lähes identtinen tolen näkökulmaan, joten ei kai mulla hirveesti selittelyä ole. Kysymys ei ollu niinkään ihmettelevä tai väheksyvä vaan mietin onko joku muukin syy, kuin mainitut.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pienenä mulle pakkosyötettiin Olaa isäni toimesta ja opin musiikkiaan inhoamaan kunnes tulin järkiini.
Tosin diggaan Sorsakosken versioista vielä enämpi.