jjv
Arschloch
Se on hyvä se. Mä tykkään erityisesti tästä Popeda-coverista. Siinä sitä on karheutta.Veskun ääni on vanhemmiten käynyt aika lailla karheammaksi.
Se on hyvä se. Mä tykkään erityisesti tästä Popeda-coverista. Siinä sitä on karheutta.Veskun ääni on vanhemmiten käynyt aika lailla karheammaksi.
Totta tämäkin. Parasta oli käydä kattomassa livenä. Ehkä vähän otti liikaa taiteilijan vapautta, silti melkei tippa linssissä muutaman kerran ku uppos.Veskun tulkinta on välillä turhan taiteellista makuuni, mutta tossa vetää pirun hyvin. Harmi, kun ovat sotkeneet Edelmannin samaan biisiin. Ja kappalehan on komia.
On Juice Leskisen käännös.Ensteks parhaiten säväytti Karrin versio Procol Harumin A whiter shade of Pale:sta suomeksi.
Oletkos ikinä kuullut näitä kappaleita tai vieläpä miettinyt niiden samankaltaisuutta:Tulipa tuossa mieleen, että tajusin vasta vähän aikaa sitten, että O sole mio ja It's now or never ovat sama biisi.
Heh. Tosiaan, toi leffahan perustuu Kingin kirjaan. On se opus mulla hyllyssäkin, mutta lukemisesta sen verran pitkä aika (apaut 90-luvulla täyttyi King-kiintiöni) etten enää edes muista mitä kirjassa tapahtuu.Tuli mieleen Stephen King.