Jätkät istuskelee sylikkäin erämaamökin takkatulen loimussa ja kuuntelee yhdessä. Iljettävää sanon mä.Samuli Putro - Olet puolisoni nyt
Ja Jjusban kyykkii ikkunan alla alasti nokkospusikossa vakoilemassa. Se jos mikä on iljettävää.Jätkät istuskelee sylikkäin erämaamökin takkatulen loimussa ja kuuntelee yhdessä. Iljettävää sanon mä.
No niin no. Otanko valokuvan, kun nyt kerran täällä olen?Ja Jjusban kyykkii ikkunan alla alasti nokkospusikossa vakoilemassa. Se jos mikä on iljettävää.
Sammutin valot.No niin no. Otanko valokuvan, kun nyt kerran täällä olen?
Joo. Haluan kerrankin nähdä minkä näköinen olen. Tosin olen sokeutunut Lasolista mutta voit sitten braillekirjoituksella minulle sitä valokuvaa tulkita jooko.No niin no. Otanko valokuvan, kun nyt kerran täällä olen?
Mulla on hemmetin hyvä salama. (Ja Mangelolta lainattu pimeänäkölaite)Sammutin valot.
Meinasin kyllä, että ottaisin itestäni sen kuvan, kun voi meinaan olla aika hauskan näköistä tää homma.Joo. Haluan kerrankin nähdä minkä näköinen olen. Tosin olen sokeutunut Lasolista mutta voit sitten braillekirjoituksella minulle sitä valokuvaa tulkita jooko.
Joo. Haluan kerrankin nähdä minkä näköinen olet.Meinasin kyllä, että ottaisin itestäni sen kuvan, kun voi meinaan olla aika hauskan näköistä tää homma.
Muuten hieno kuva mutta toi etualalla kyyristelevä hinaaja pilaa komppiksen totaalisesti.