Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
P.S. SE ON THRASH!!! Jone Nikulan metalliopuksessa, jonka nimeä en enää muista, oli thrash metal kirjoitettu poikkeuksetta trash metaliks, ja sekös korpes. Paska kirja tais olla muutenkin, mikäli oikein muistan.
Korjasin. Ei se mikään maailmoja mullistava teos ole se Jonen kirja, mutta ihan kivaa luettavaa kuitenkin.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Tekeekö Mokoma bläkkistäkin nykyään?

Ja Annalan räppi tossa biisissä. Heh :eek::D
Vähän tuo "Illan Henki" kyllä haistelee bläkkis vaikutteita ainakin säkeistöjen osaltaan, mutta kuitenkin olemalla samaan aikaan Mokomaa. Samaan tyyliin kuin edellisen "Rautaa Rinnoista" haisteli folkkimetallia olemalla kuitenkin Mokomaa. Tykkään, kun bändit kokeilee. Ei kukaan jaksais kuunnella 7 levyä kurimusta jne.

Nurtsi

Registered Loser
Bändin parhaimmisto:

Ihan samaaa mieltä olen gayloordin kanssa. Ei sitä samaa biisiä tarvi kahdesti kirjoittaa tyyliin Kotiteollisuus vaikka se biisi hyvä oliskin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Viikate: Valkea ja kuulas, sit Viikate: Vuoden synkin juhla ja Viikate: Kevyesti keskellä päivää

SamiJ

Well-known member
Nyt Viikate: Valkea ja kuulas, sit Viikate: Vuoden synkin juhla ja Viikate: Kevyesti keskellä päivää
Ootkos tuon Valkean ja kuulaan ostanut aikoinans ihan "uutena", vai löytänyt sen jälkeenpäin? Harvinaisehko plättä! Taitaa olla itselläni aikalailla ainoa puuttuva levy Viikatteen CD-muotoisesta tuotannosta. Myytkö halvalla? :p

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ootkos tuon Valkean ja kuulaan ostanut aikoinans ihan "uutena", vai löytänyt sen jälkeenpäin? Harvinaisehko plättä! Taitaa olla itselläni aikalailla ainoa puuttuva levy Viikatteen CD-muotoisesta tuotannosta. Myytkö halvalla? :p
Uutena ostin heti kun oli ilmestynyt. Kuten lähes kaikki omistamani Viikatteen levyt. Roudasta rospuuttoon ja Marraskuun singlet -cd ovat ainoat jotka olen käytettynä ostanut. En kyllä usko olevani kykenevä luopumaan tuosta, edes kalliilla :). Noita Rangalla julkaistuja ep:itä ei taida toistaiseksi löytyä miltään kokoelmaltakaan vai miten lienee? Nyt soi just Mandschurian kummut, on se hieno.

edit. Marraskuun singlet cd:kin on näköjään uutena ostettu, tosin Anttilasta. Ja Valkea ja kuulas on 146. ostamani levy.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Uutena ostin heti kun oli ilmestynyt. Kuten lähes kaikki omistamani Viikatteen levyt. Roudasta rospuuttoon ja Marraskuun singlet -cd ovat ainoat jotka olen käytettynä ostanut. En kyllä usko olevani kykenevä luopumaan tuosta, edes kalliilla :). Noita Rangalla julkaistuja ep:itä ei taida toistaiseksi löytyä miltään kokoelmaltakaan vai miten lienee? Nyt soi just Mandschurian kummut, on se hieno.
Sellanen V-levy kuin Parrun pätkiä on nimenomaan kokoelma noista Ranka-ep:eistä.

SamiJ

Well-known member
Kyllä noi itseasiassa löytyy Parrun pätkiä kokoelmalta. Ei mulla ole muuten tota vaiennut soitto EP:täkään. Oon sen verran myöhäisherännäinen, että ittellä eka ostamani Viikate-levy oli "Ei ole ketään kelle soittaa"-cds, vaikkakin kyllä tuon Alakulotettuja tunnelmia -levyn tiimoilta olin orkesterin noteerannut. Muut cd:t on sitten tullut jälkeenpäin haalittua. Jos älppärit /7" vielä ottaisi mukaan, niin olisi jo liikaa keräämistä :p

edit: Aziz ehtikin jo ensin.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Viikate: Ei ole ketään kelle soittaa, sit Viikate: Kaajärven rannat ja Viikate: Nuori mies nimetön