Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Captain Howdy

Well-known member
Makuasiat on jänniä... Itse en tajua, miten sinä et esim. voi kuulla biisien TNT Diet, Horns and Halos, Soul Surrender ja Ritual hienoutta ja 'sitä jotakin'.

Örfil

Guest
Oltiiin kerran savusaunassa Hästö-Busössä intin loppuaikoina. Vedettiin kunnon löylyt ja sitten pesulle. Kuivatessa tuntui että haju sen kuin pahenee ja kaveri tokaisi: pyyhit sitten mun pyyhkeeseen - se oli kolme viikkoa pesemätöntä mallia. Oli heittänyt pyyhkeensä mun penkille epähuomiossa.

Menin takas suihkuun ja peseydyin tarkkaan.

jjv

Arschloch
Oltiiin kerran savusaunassa Hästö-Busössä intin loppuaikoina. Vedettiin kunnon löylyt ja sitten pesulle. Kuivatessa tuntui että haju sen kuin pahenee ja kaveri tokaisi: pyyhit sitten mun pyyhkeeseen - se oli kolme viikkoa pesemätöntä mallia. Oli heittänyt pyyhkeensä mun penkille epähuomiossa.

Menin takas suihkuun ja peseydyin tarkkaan.
Huhhuh, olipa ollu tosi kauan pesemättä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Halgrath: Arise of Fallen Conception, sit Pink Floyd: California Moon ja Mokoma Kurimus

Sikäli jännä systeemi tuo Pink Floyd -live, että yks kaveri osti sen Venäjältä eli piraatti lienee. No minä sitten sen rippasin tietokoneelle ja poltin rompuille (tuplalevy kyseessä). Eli toi mun hyllystä löytyvä paketti on siten kotipolttokopio bootlegin piraattiversiosta.