Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luulin että nää on ihan FW...pellejä mutta hieno hard rock biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=FjUsxjksC9M

Acapulco - Los Bastardos Finlandeses

Riffit ja kaikki istuu just niin kuin pitää! Karhea laulu kruunaa kaiken.
Ekan kerran kun kuulin olin varma että on joku ulkomainen bändi.

Nyt eka levy, sit toinen, kolmas ja neljäs
synthesizertop100.jpg

Tässäpä yksi historian rumimmista levynkansista ikinä. Onneksi sisältö on edes vähän parempaa.
Violent+Revolution.jpg

Luulin että nää on ihan FW...pellejä mutta hieno hard rock biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=FjUsxjksC9M

Acapulco - Los Bastardos Finlandeses

Riffit ja kaikki istuu just niin kuin pitää! Karhea laulu kruunaa kaiken.
Ekan kerran kun kuulin olin varma että on joku ulkomainen bändi.

Eihän noi bändin jäsenet mitään ihan aloittelijoita rokkihommissa olekaan...

Toissa kesänä tsekkasin kyseisen pumpun livenä. Ei sinällään mitään tajunnanräjäyttävää meininkiä eikä tämä Los Bastardos Finlandeses oikein meikäläiseen kolahda, mutta kyllähän Twist Twist on kannumies vailla vertaa.

Antti Tuisku on kyllä ihanan naisellinen mies.

Alkaa toi nuorimmainenkin jo oppia tavoille. Ihan pienestä pitäen (hyvä sanoa noin, kun neiti on alle vuoden ikäinen) se on jamitellut musan tahdissa ja heiluttanut päätä eestaas, kuten oon opettanut, mutta äskettäin kun neitiä syötin, niin hyvä että syöttötuoli pysyi pystyssä kun tämä biisi alkoi:

Motörhead - R.A.M.O.N.E.S.

Alkoi kädet ja jalat huitomaan ja pää meni edestakaisin, ja tuolista piti oikeasti ottaa kiinni kun se ryskäs sen kanssa. Ja ihan totinen ilme koko ajan päällä.
Olen hyvin ylpeä myös tästä saavutuksestani.

Alkaa toi nuorimmainenkin jo oppia tavoille. Ihan pienestä pitäen (hyvä sanoa noin, kun neiti on alle vuoden ikäinen) se on jamitellut musan tahdissa ja heiluttanut päätä eestaas, kuten oon opettanut, mutta äskettäin kun neitiä syötin, niin hyvä että syöttötuoli pysyi pystyssä kun tämä biisi alkoi:

Alkoi kädet ja jalat huitomaan ja pää meni edestakaisin, ja tuolista piti oikeasti ottaa kiinni kun se ryskäs sen kanssa. Ja ihan totinen ilme koko ajan päällä.
:thumbup:

Nyt Can: The Lost Tapes, eka ykköslevy, sitten kakkoslevy ja lopuksi yllättäen kolmoslevy
canthelosttapes.jpg

Tuon Lemmyn kaulakorun sai aikanaan muuten Suomen AUK:sta. On tallessa. En tiedä saako enää.