Kysymys JPP:lle...
Kun laitat noita 'kuuntelen nyt' jutskia niin oikeastikkko laitat levysoittimelle kolme levyä? Mä jos laitan yhden levyn soittimeen, niin sen levyn jälkeen voi fiilis vaihtua eikä välttämättä enää halua kuunnella sitä levyä jonka on etukäteen laittanut odottamaan soittoa.
Ainakaan mä en pysty laittamaan kolmea levyä peräjälkeen tulevalle 'soittolistalle' vaan tuleva musa voi vaihtua fiiliksen mukaan musiikkilajista toiseen tai jopa kolmanteen kesken levyn...
Kolme levyä on kuitenkin aika pitkä aika, jopa parituntinen saattaa vierähtää tuollaisen setin kanssa.

No tota, kun soittimessa on kolme levypesää niin sen verran tulee sitten laitettua. Itse asiassa pystyisin kertomaan useamman kymmenen levyn tulevan kuuntelukärjestyksen jos ei tulisi uusia hankintoja välissä kuunneltua.
Tällä hetkellä kuuntelen levyjä hankintajärjestyksessä läpi ja suunnitelmissa olisi aloittaa aakkosjärjestyskuuntelu todennäköisesti ennen kesää. Että hullutuksensa kullakin.
Pisimmilläänhän kolme levyä tekee lähemmäs neljä tuntia jos sattuu sopivat lähes 80 minuuttiset lätyt peräkkäin. Varsinkin aakkosjärjestyksessä kuunnellessa noin voi käydä (esim. Type 0 Negativella ja Toolilla on aika "täysmittaisia" levyjä).
Mulla ei fiilis ja mieliala juuri vaikuta siihen mitä musiikkia kuuntelen. Joskus jos sopivasti vituttaa niin tilanne vaatii jotain rankempaa black metallia tai industriaalia, kovalla soitettuna.