Tää on totanoin niinku tiätsä tosi hyvä! :alppu:![]()
Piti tähänkin nyt "viimein" tutustua. Olin onnistunut ignoroimaan tällaisenkin bändin olemassaolon ilmeisesti hyvin pitkään. Eli Volbeatin Guitar Gangsters & Cadillac Blood soi nyt toista tai kolmatta kertaa. Ihan jännää.
Viime Ankkarockin iloisin yllättäjä. Toimi livenä todella hyvin.![]()
Piti tähänkin nyt "viimein" tutustua. Olin onnistunut ignoroimaan tällaisenkin bändin olemassaolon ilmeisesti hyvin pitkään. Eli Volbeatin Guitar Gangsters & Cadillac Blood soi nyt toista tai kolmatta kertaa. Ihan jännää.
Mulla on toi levy minidiscille äänitettynä, ei valitettavasti cd:llä. Taitaa olla melkoisia harvinaisuuksia noi hiukan vanhemmat Lyijykomppaniat. Pitääkin ottaa autossa soitettavaksi se md.
Tää on totanoin niinku tiätsä tosi hyvä! :alppu:
Oon nyt muutaman kerran tuon lätyn kuunnellu, ja oikein positiivinen tuttavuus on tämä Volbeat ollut :thumbup: Elvis-tyylinen laulu yhdistettynä melodiseen rokkimeininkiin ja paikoin jopa kunnon runttaukseen toimii yllättävän hienosti. Lisää tällaista!Viime Ankkarockin iloisin yllättäjä. Toimi livenä todella hyvin.
Itse onnistuin taannoin haalimaan tuon levyhyllyyni. Noista Rautiaisen aikaisistahan tuon mainitun lisäksi ainoastaan edeltävä Suden Hetki -EP on julkaistu CD-muodossa, muut ovat sitten C-kasetti ja/tai vinyylijulkaisuja. Noista uusista 2004-> Lyijykomppanian levyistä en ole niin perustanut.Mulla on toi levy minidiscille äänitettynä, ei valitettavasti cd:llä. Taitaa olla melkoisia harvinaisuuksia noi hiukan vanhemmat Lyijykomppaniat. Pitääkin ottaa autossa soitettavaksi se md.
Lähinnä seuraan sillä mitä tullut kuunneltua.Last.fm satunnaisbiisejä
Käyttävätkö muut tota last.fm?