Kuuntelen juuri nyt

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö

Piti tähänkin nyt "viimein" tutustua. Olin onnistunut ignoroimaan tällaisenkin bändin olemassaolon ilmeisesti hyvin pitkään. Eli Volbeatin Guitar Gangsters & Cadillac Blood soi nyt toista tai kolmatta kertaa. Ihan jännää.

Forzacupika!

apina

Piti tähänkin nyt "viimein" tutustua. Olin onnistunut ignoroimaan tällaisenkin bändin olemassaolon ilmeisesti hyvin pitkään. Eli Volbeatin Guitar Gangsters & Cadillac Blood soi nyt toista tai kolmatta kertaa. Ihan jännää.
Tää on totanoin niinku tiätsä tosi hyvä! :alppu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kraftwerk: The Man Machine, The Crazy World of Arthur Brown: s/t, Laika & The Cosmonauts: Local Warming

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala

Viime Ankkarockin iloisin yllättäjä. Toimi livenä todella hyvin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tää on totanoin niinku tiätsä tosi hyvä! :alppu:
Viime Ankkarockin iloisin yllättäjä. Toimi livenä todella hyvin.
Oon nyt muutaman kerran tuon lätyn kuunnellu, ja oikein positiivinen tuttavuus on tämä Volbeat ollut :thumbup: Elvis-tyylinen laulu yhdistettynä melodiseen rokkimeininkiin ja paikoin jopa kunnon runttaukseen toimii yllättävän hienosti. Lisää tällaista!

SamiJ

Well-known member
Mulla on toi levy minidiscille äänitettynä, ei valitettavasti cd:llä. Taitaa olla melkoisia harvinaisuuksia noi hiukan vanhemmat Lyijykomppaniat. Pitääkin ottaa autossa soitettavaksi se md.
Itse onnistuin taannoin haalimaan tuon levyhyllyyni. Noista Rautiaisen aikaisistahan tuon mainitun lisäksi ainoastaan edeltävä Suden Hetki -EP on julkaistu CD-muodossa, muut ovat sitten C-kasetti ja/tai vinyylijulkaisuja. Noista uusista 2004-> Lyijykomppanian levyistä en ole niin perustanut.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hankintoja -ketjussa esitelty Remembrance: Frail Visions lähti just pyörimään. Sen jälkeen samassa viestissä mainittu Verenpisaran Nuoli -single. Ja sitten Animals: The Complete Animals

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Anathema: Judgement sit Bathory: Hammerheart ja Bathory: Twilight of the Gods