kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Toi on just hyvää meininkiä kun laidasta toiseen heittelee. Mulla suht lähitulevaisuudessa tulossa mm. hyppäykset Brian Eno -> Enochian Crescent ja Finnforest -> Finntroll sekä joskus myöhemmin Laibach -> Laika & The Cosmonauts.Ei jaksa apinoita. Marduk soi juuri nyt. Vähän tunnelmasta toiseen.
Juu, rouva on jo tottunut, mutta joissain vieraissa saattaa herättää hilpeyttä kun olohuoneessa pauhaa ensin vaikka just Marduk, ja kesken biisin alkaa kuulua rytmejä Dallapén, ja kohtapuoliin siirrytään Iron maidenin kautta Meiju Suvakseen.Toi on just hyvää meininkiä kun laidasta toiseen heittelee. Mulla suht lähitulevaisuudessa tulossa mm. hyppäykset Brian Eno -> Enochian Crescent ja Finnforest -> Finntroll sekä joskus myöhemmin Laibach -> Laika & The Cosmonauts.
Oletko selvinpäin? Aika huisia kuunnella Flogging Mollyä selvinpäin jos näin on...Irkkupunkin tahdissa mennään. Nyt tämä:
Olen selvä ku... joku selvä asia. Tokihan tässä pitäis vetää kaljaa isoista tuopeista ja hoilata mukana, mutta ei sitä näin sunnuntaina, kun huomenna on työpäivä.Oletko selvinpäin? Aika huisia kuunnella Flogging Mollyä selvinpäin jos näin on...
Eipä oikeastaan. Tulee onneksi melkoisia tyylillisiä hyppäyksiä peräkkäisten artistien/yhtyeiden välillä aika usein niin ei pääse varsinaisesti kyllästymään. Genreittäin kuunteleminen voisi pään pistää surisemaan toisinaan kyllä.Eikö, JPP, tule ikinä hinku kuunnella jotain ihan muuta kuin just nyt olisi vuorossa? "Vittu, en just nyt jaksa tota Emperoria, pistämpä vaikka Jefferson Airplanea..."