Kuuntelen juuri nyt

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tollanen ilmestyi koneelle jostain:

Noita pakollisia I'm a believereitä ja viimeisiä Clarksvillen junia lukuunottamatta ei oo kyllä kovinkaan hyvää. En ostais noin isoa settiä.
Ehkä kuitenkin kuulostelen vielä jonkin aikaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei jaksa apinoita. Marduk soi juuri nyt. Vähän tunnelmasta toiseen.
Toi on just hyvää meininkiä kun laidasta toiseen heittelee. Mulla suht lähitulevaisuudessa tulossa mm. hyppäykset Brian Eno -> Enochian Crescent ja Finnforest -> Finntroll sekä joskus myöhemmin Laibach -> Laika & The Cosmonauts.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi on just hyvää meininkiä kun laidasta toiseen heittelee. Mulla suht lähitulevaisuudessa tulossa mm. hyppäykset Brian Eno -> Enochian Crescent ja Finnforest -> Finntroll sekä joskus myöhemmin Laibach -> Laika & The Cosmonauts.
Juu, rouva on jo tottunut, mutta joissain vieraissa saattaa herättää hilpeyttä kun olohuoneessa pauhaa ensin vaikka just Marduk, ja kesken biisin alkaa kuulua rytmejä Dallapén, ja kohtapuoliin siirrytään Iron maidenin kautta Meiju Suvakseen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Eikö, JPP, tule ikinä hinku kuunnella jotain ihan muuta kuin just nyt olisi vuorossa? "Vittu, en just nyt jaksa tota Emperoria, pistämpä vaikka Jefferson Airplanea..."

Mulla soi:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikö, JPP, tule ikinä hinku kuunnella jotain ihan muuta kuin just nyt olisi vuorossa? "Vittu, en just nyt jaksa tota Emperoria, pistämpä vaikka Jefferson Airplanea..."
Eipä oikeastaan. Tulee onneksi melkoisia tyylillisiä hyppäyksiä peräkkäisten artistien/yhtyeiden välillä aika usein niin ei pääse varsinaisesti kyllästymään. Genreittäin kuunteleminen voisi pään pistää surisemaan toisinaan kyllä.