kouvotsvoni
Banjottu
Lykke Li uppoaa ainakin minuun.Kuunnellaan tuubista päivänpolttavaa indiehittikamaa. Ekaks oli Miss Li, sit Lykke Li, seuraavaks varmaan Micke Li.
Ilmoitan sit kun vastaan tulee hyvä biisi.
Lykke Li uppoaa ainakin minuun.Kuunnellaan tuubista päivänpolttavaa indiehittikamaa. Ekaks oli Miss Li, sit Lykke Li, seuraavaks varmaan Micke Li.
Ilmoitan sit kun vastaan tulee hyvä biisi.
Oot oikein superhyper-version tuosta hankkinut. Mulla on vaan ihan tavan tupla.Porcupine Tree - The Incident
Hmm, joo. Hiljaista musiikin suhteen on ainakin nukkuessa, televisiota katsellessa ja kaupungilla liikuskellessa (en ole viitsinyt mitään kannettavia soittimia hommata). Mutta esimerkiksi tietokoneella touhutessa soi kyllä musiikki taustalla oikeastaan koko ajan.Onks muuten JPP joskus sillä tavalla, ettet kuuntele lainkaan musiikkia?
Lahjaksi sain. On muuten mielestäni parhaita Porkkis-levyjä tuo.Oot oikein superhyper-version tuosta hankkinut. Mulla on vaan ihan tavan tupla.
Hyviä biisejä ja useissa tilanteissa/paikoissa kuultuja.Noissa on jännä juttu, että ensimmäisessä ei oo muuta reggaeta kuin nimi ja jälkimmäisessä sitten aika paljon enemmän. Edellistä en ole viitsinyt kyllä kokonaan kuunnella kuin kerran, jälkimmäistä useamman. Auton radiosta molemmat tuttuja.
Hilpeä ralli! Kiitos muistutuksesta. Tuubista jos videon kaivaa, niin voi yllättyä positiivisesti. Ihme peikkoja siihen oli palkattu. Hyvin tehty ja ohjattu video mainiolle biisille.Finntroll: Trollhammaren
Hauska video on :ahem:.Hilpeä ralli! Kiitos muistutuksesta. Tuubista jos videon kaivaa, niin voi yllättyä positiivisesti. Ihme peikkoja siihen oli palkattu. Hyvin tehty ja ohjattu video mainiolle biisille.
Perkele, kiitti. Nyt mulle jäi toi soimaan päähän.