Kuuntelen juuri nyt

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olin IHAN varma, että JPP:llä on kuulostelussa juuri nyt Viikatteen Viina, terva & hauta -seiskatuumainen. Yllätyin.
Levy on paikallisessa levykaupassa tilauksessa, mutta on vissiin jotain häslinkiä kyseisen kiekon suhteen jossain päin logistiikkaa (valmistus, kuljetus, tms.). Ei sen puoleen, mulla ei ole vinyylisoitinta eli en sitä pysty levynä kuuntelemaan ostamisen jälkeenkään. Julkaisuun liittyvän ladattavan tiedoston voi sitten laittaa kuunteluun.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olin IHAN varma, että JPP:llä on kuulostelussa juuri nyt Viikatteen Viina, terva & hauta -seiskatuumainen. Yllätyin.
Levy on paikallisessa levykaupassa tilauksessa, mutta on vissiin jotain häslinkiä kyseisen kiekon suhteen jossain päin logistiikkaa (valmistus, kuljetus, tms.). Ei sen puoleen, mulla ei ole vinyylisoitinta eli en sitä pysty levynä kuuntelemaan ostamisen jälkeenkään. Julkaisuun liittyvän ladattavan tiedoston voi sitten laittaa kuunteluun.
Tänään kävi ilmi, että on sitten sinkun 500 kappaleen painos myyty loppuun ja jäi siis kiekko saamatta. :( Uskoisin kuitenkin pystyväni jatkamaan taivallusta ilman sitä. :ahem:

Nyt Absoluuttinen Nollapiste: Irene kaktus sit Melrose: Melrose & Another Piece of Cake ja Nightwish: Ever Dream
Näytä liitetiedosto 10098

Lunssila

Well-known member
Tänään kävi ilmi, että on sitten sinkun 500 kappaleen painos myyty loppuun ja jäi siis kiekko saamatta. :( Uskoisin kuitenkin pystyväni jatkamaan taivallusta ilman sitä. :ahem:
Itse olen Spotifystä kuunnellut kyseistä äänitettä. Humppalaki :thumbup:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No höh. Kai nyt sentään tuleva levy on jo ennakkoon tilattu? Itsehän sen levykauppa äksästä tilasin ennakkoon. Saa ihqut nimmaritkin mukaan. Jee jee.

Ja btw, Humppalaki on epäonnistunein Viikatteen coverbiiseistä, ja yks huonoimmista, ellei huonoin veto ikinä ko. bändiltä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No höh. Kai nyt sentään tuleva levy on jo ennakkoon tilattu? Itsehän sen levykauppa äksästä tilasin ennakkoon. Saa ihqut nimmaritkin mukaan. Jee jee.

Ja btw, Humppalaki on epäonnistunein Viikatteen coverbiiseistä, ja yks huonoimmista, ellei huonoin veto ikinä ko. bändiltä.
Ei ole tilattuna. Vois kuvitella, että pitkäsoitto ei ihan ennen julkaisua lopu kesken. Tietävät kyllä paikallisessa levykaupassa että levyn ostan. Cd-formaatissa, en mikään vinyylipuristi ole (kun ei sitä vinyylisoitintakaan ole).

edit. Sen verran vissiin viivästyy levyn hankinta, että taidan olla Ruåtsinreissulla ilmestymispäivänä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Tämä levy ilmestyi tänään!

Nyt kuuntelen Concealed Revulsions. LOISTAVAA!!!!

JPP varsinkin, ota tsekkaukseen!!!

Bändi on sikäli läheinen, että tunnen heeboista kaksi ja yksi on vaimon vanha tuttu ja muutkin ovat tuttujen kavereita. JKL rockcity, nääs.
Hankintojen viivästymisestä puheenollen. Kun lopulta sain aikaiseksi ruveta kyselemään tuota Ghost Brigaden levyä niin sain tietää, että painos on loppu. No, seuraavasta painoksesta sitten kiekko levyhyllyyni. :ahem:

Captain Howdy

Well-known member
Hankintojen viivästymisestä puheenollen. Kun lopulta sain aikaiseksi ruveta kyselemään tuota Ghost Brigaden levyä niin sain tietää, että painos on loppu. No, seuraavasta painoksesta sitten kiekko levyhyllyyni. :ahem:
Et muuten tule pettymään. Näyttäis ainakin LevykauppaX:n sivuilla olevan vielä myynnissä. Kaverit lähtee loppusyksystä kiertämään Paradise Lostin lämppärinä. Olivat aika polleeta poikaa...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Et muuten tule pettymään. Näyttäis ainakin LevykauppaX:n sivuilla olevan vielä myynnissä. Kaverit lähtee loppusyksystä kiertämään Paradise Lostin lämppärinä. Olivat aika polleeta poikaa...
Voin kuvitella! Itselleni oli yllätys tuossa taannoin, että Nightwish on niin iso yhtye, että Paradise Lost oli heillä lämppärinä (USAn kiertueellako tuo oli). On Paradise Lost kuitenkin sen verran kova poppoo vaikka hiukan kevyemmillä linjoilla välillä vetivätkin.