Kuuntelen juuri nyt

Captain Howdy

Well-known member
Ja lisää JPP:lle tsekattavia...
Nine sekä Dozer. Ruotsinmaalta molemmat. Ja toimii kuin... venäläinen perseenpäristin!!!!

Captain Howdy

Well-known member
Voin kuvitella! Itselleni oli yllätys tuossa taannoin, että Nightwish on niin iso yhtye, että Paradise Lost oli heillä lämppärinä (USAn kiertueellako tuo oli). On Paradise Lost kuitenkin sen verran kova poppoo vaikka hiukan kevyemmillä linjoilla välillä vetivätkin.
Mulla loppu kiinnostus Iconin jälkeen ja Pity the Sadness oli se kovin juttu.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla loppu kiinnostus Iconin jälkeen ja Pity the Sadness oli se kovin juttu.
Mulla jonkin sortin perusralli on As I Die, mutta menee aika sujuvasti kaikki yhtyeen levyt vaikka Hostin ja Believe in Nothingin tienoilla melko köykäiseksi tosiaan meni. Uudemmat Paradise Lost ja In Requiem levyt puolestaan ovat aika lailla paluuta aikaisempiin raskauksiin. Hiukan samaan tapaan kuin Amorphiksella on tapahtunut.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Anathema: Hindsight sit Horna: Hiidentorni/Kohti yhdeksän nousua/Perimä vihassa ja verikostossa/Ordo Regnum Sathanas ja Nightwish: Century Child
Näytä liitetiedosto 10109
Toi Horna -jutska on tuplalevy, jossa on nuo mainitut neljä levyä samassa paketissa.

edit. Uusi päivä, uudet levyt

Nyt Apocalyptica: Plays Metallica by four cellos sit Emperor: Prometheus - The Discipline of Fire & Demise ja The Grateful Dead: Live/Dead
Näytä liitetiedosto 10115

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Tangerine Dream: Electronic Meditation sit Dernière Volonté: Le Feu Sacré ja Nine Inch Nails: Pretty Hate Machine
Näytä liitetiedosto 10134

edit. Päivän toinen satsi levyjä soimaan.

Nyt Jacula: Tardo Pede In Magiam Versus sit Ashra: New Age of Earth ja Absoluuttinen Nollapiste: Simpukka-amppeli
Näytä liitetiedosto 10140

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Middle on the road -Union Silver-

Näiden laulun sanojen siivin myötä nukkumaan kuunnellen hiljaista laineiden liplatusta, ja vielä Modern Talking -Maria- kappaleen sanoja illan päätteeksi.

Niin kaunis on loppukesän yö, niin tyyni, niin rauhallinen, upea yö elokuinen. Tästä nautimme...

...valvotaan sitten aamuun saakka :)

Knoukka

Well-known member
Tapio Rautavaara; Kulkuriveljeni Jan.

Mu lempilauluja kautta aikain.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mulla tulee proidi mieleen:The Hollies: He ain't heavy, he's my brother biisistä.
Hollies'ta tulee silloin tällöin kuunneltua Youtuben kautta. Iankaikkisen vanha yhtye, mutta tavallaan ajaton. Hyvää musiikkia. ahem! Suosittelen kuuntelemaan vaikka Bus Stopi'n.

Ei ole huono Cliftersin suomiversiokaan tuosta biisistä, vaikka dupattu videopätkä ärsyttääkin. Laittakaa silmät kiinni!

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tuli hankittua vihdoin ihan seedeenä Kingston Wallin viimeinenkin.

Aika hapokasta menoa kahteen ekaan verrattuna. Ei ehkä tule ihan heti uudestaan kuunneltua koko levyä putkeen, vaikka tuo niin epäilemättä parhaimmillaan onkin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuli hankittua vihdoin ihan seedeenä Kingston Wallin viimeinenkin.

Aika hapokasta menoa kahteen ekaan verrattuna. Ei ehkä tule ihan heti uudestaan kuunneltua koko levyä putkeen, vaikka tuo niin epäilemättä parhaimmillaan onkin.
Toi on kyllä hyvä. Ja ensimmäinen cd-levy, jonka olen ostanut.