Kuuntelen juuri nyt

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto

Naurattaa niin pirusti tää rytkytys. Onhan tää oikeasti ihan mukavaa kuunneltavaa, mut noi yhdenmukaiset releet ja muut ulkomusiikilliset seikat (ankanpyrstöt päässä, pulisongit ym.) on hieman huvittavia.
Ja nämäkin on tehneet tätä juttuaan jo ties kuinka kauan. Ainakin mun eka oma LP oli Matchboxin Midnite dynamos (-edit- Näemmä ilmestynyt 1980, joten niihin aikoihin siis mäkin sen sain), ja olikos se nyt viime vai edelliskesänä kun orkesteri kävi Lopella (heh heh) keikallakin vielä.

Tuossa Midnite dynamos -LP:ssä on kyllä harvinaisen tyly kansi:

On kyllä kaikki aspektit kohdallaan siinä, lukuunottamatta etelävaltioiden lippua, joka sitten onneks koristaa takakantta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Naurattaa niin pirusti tää rytkytys. Onhan tää oikeasti ihan mukavaa kuunneltavaa, mut noi yhdenmukaiset releet ja muut ulkomusiikilliset seikat (ankanpyrstöt päässä, pulisongit ym.) on hieman huvittavia.
Ja nämäkin on tehneet tätä juttuaan jo ties kuinka kauan. Ainakin mun eka oma LP oli Matchboxin Midnite dynamos (-edit- Näemmä ilmestynyt 1980, joten niihin aikoihin siis mäkin sen sain), ja olikos se nyt viime vai edelliskesänä kun orkesteri kävi Lopella (heh heh) keikallakin vielä.

Tuossa Midnite dynamos -LP:ssä on kyllä harvinaisen tyly kansi:

On kyllä kaikki aspektit kohdallaan siinä, lukuunottamatta etelävaltioiden lippua, joka sitten onneks koristaa takakantta.
"Rockabilly Rebel" -piisinsä voitti television Levyraadin silloin aikoinaan ja sitten olikin pikapuoliin joka toisella koulupihan hepulla etelävaltioiden lippu takkinsa selässä.

Nyt Finntroll: Nifelvind, sit Pink Floyd: Works ja Ordo Rosarius Equilibrio: Apocalips
Näytä liitetiedosto 11461

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

"Rockabilly Rebel" -piisinsä voitti television Levyraadin silloin aikoinaan ja sitten olikin pikapuoliin joka toisella koulupihan hepulla etelävaltioiden lippu takkinsa selässä.

Rrrraju rockabilly paukkuu, päästä varpaisiin! Mun mutsi mua haukkuu, ei pääse rockiin kii!

Jotenkin tuohon suuntaan Tapani Kansa rokkasi vuonna 1980. En löytänyt sanoja netistä, joten vetin ulkomuistista. Olisiko pitänyt myötähäpeillä?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Rrrraju rockabilly paukkuu, päästä varpaisiin! Mun mutsi mua haukkuu, ei pääse rockiin kii!

Jotenkin tuohon suuntaan Tapani Kansa rockasi vuonna 1980. En löytänyt sanoja netistä, joten vetin ulkomuistista.
Mahtoiko jopa olla suomalaisten ensimmäinen panos rockabillyn saralla sen muotiintulon jälkeen. Vai ehtikö Ducktails, Rockabilly Rockets tms. ensin (joo, tuli viimeksi vanhempien luona käydessä lueskeltua paria 80-luvun alun Suosikkia :))

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mahtoiko jopa olla suomalaisten ensimmäinen panos rockabillyn saralla sen muotiintulon jälkeen. Vai ehtikö Ducktails, Rockabilly Rockets tms. ensin (joo, tuli viimeksi vanhempien luona käydessä lueskeltua paria 80-luvun alun Suosikkia :))
Eikös sentään Aikka Hakala ja kumppanit sentään olleet 70-kööt ja 80-kööt lukujen vaihteen rockabillybuumin ensimmäiset soturit?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pannahiset kun menivät siirtämään tuonkin pois YLEXiltä Alivaltiosihteerin lisäksi. Olkoot sitten ilman yhtä kuuntelijaa, kun ei jaksa ruveta nettiaikana veivaamaan radion nipukoita..
Minäkin eilen tajusin ruveta kelailemaan tuota areenaa. "Karmiininpunainen kuningas" -progesarja on kanssa hyvä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Suurin toivein waretettu:

Vähän vaatii totuttelua kyllä tämä.
Serj Tankian on laulajana hyvällä tavalla persoonallinen. Komea ääni, ja varsin erikoinen tapa käyttää sitä. Mun mielestäni yks parhaista laulajista ketä mä olen kuullut. En oo ihan varma vielä että onko tuo sinfoniabändi hyvä vai huono juttu. Kyllähän Tankian tässä pääsee vedättelemään tosi komeesti, mutta ei se nyt ihan pelkästään sen voimalla kanna, vaikka kylmät väreet välillä meneekin.

Ehkäpä mä kuitenkin tämänkin ostan omaksikin. Tarvii nyt muutama kerta kuunnella. Se "varsinainen" Elect the dead -levy on kuitenkin mun mielestäni yks parhaista koskaan tehdyistä. Ehkä siks oli odotuksetkin suht korkeella.

Ja lässyti lässyti lää taas, kun tuli niin monta sanaa.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Nekromantixia. Spotifystä.

Kavereilla on keikka tuloillaan pääsiäisenä ja pitää taas ottaa vähän tuntumaa. Onkin yksi niistä harvoista "isoista" psychobillybändeistä jota ei Suomessa ole päässyt vielä näkemään. :ahem: