White Album?Myöskin toimii.
Oho.White Album?
Onko parin edellisen levyn tyylista ambientihtavaa matskua vai enempi black metallia vanhaan malliin?![]()
Welcome back, Varg.
Joo, waretettuhan se tämäkin. Mahtaa kuitenkin olla ostamisen arvoinen levy. Ainakin näin lyhyen tutustumisen perusteella.
Kyllä mä sanoisin, että tässä ei ole ambientin häivääkään. Parhaillaan soi esim. vain 2.23 kestoltaan oleva biisi, joka on nopea, ja jonka riffi muistuttaa omasta mielestäni jopa thrashiä. Ja tässä on "oikea" kitarasoolokin!Onko parin edellisen levyn tyylista ambientihtavaa matskua vai enempi black metallia vanhaan malliin?
No itse asiassa mulla tipahtaa varsin sujuvasti koko Burzumin tuotanto. Tai ainakin se mitä levyhyllystä löytyy eli "Hvis lyset tar oss", "Det som en gang var", "Burzum/Aske", "Filosofem", "Daudi Baldrs", "Hlidskjálf" ja "Ragnarök (A new beginning)".Kyllä mä sanoisin, että tässä ei ole ambientin häivääkään. Parhaillaan soi esim. vain 2.23 kestoltaan oleva biisi, joka on nopea, ja jonka riffi muistuttaa omasta mielestäni jopa thrashiä. Ja tässä on "oikea" kitarasoolokin!
Kyllä tää ostaa pitää. On ihan selkeesti mun makuuni tämä.
Tiedä sitten, mikä versio se tämä on, kun ei oo ku 8 biisiä, vaikka ainakin Levykauppa X:n mukaan pitäs olla 11. Tosin wikipediakin on 8 biisin kannalla.
-edit- Eli siis enemmän bläkkiä tämä on. Veikkaan, että ei niinkään sun mielees, mikäli edellisistä oot tykännyt.
Mä en ole aiemmin ehtinyt paljoa tutustumaankaan. Jotain waretettuja levyjä on koneella, mutta ei ne oo vakuuttanut. Aion kyllä kuunnella niitä vähän tarkemmin, kunhan siihen tulee tilaisuus.No itse asiassa mulla tipahtaa varsin sujuvasti koko Burzumin tuotanto. Tai ainakin se mitä levyhyllystä löytyy eli "Hvis lyset tar oss", "Det som en gang var", "Burzum/Aske", "Filosofem", "Daudi Baldrs", "Hlidskjálf" ja "Ragnarök (A new beginning)".