Kuuntelen juuri nyt

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki

&

Keikkaa pukkaisi näiltä yhtyeiltä maaliskuussa, pitää mennä katsomaan!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Lyijykomppanian 'Sota, nälkä, rutto, kuolema' olis kuuntelussa. Komeita, yksinkertaisia ja jyrääviä riffejähän näilläkin on, mutta kyllä tästä jotain puuttuu. Ei oo koskaan kuulunut ihan suosikkibändeihin, vaikka tällainen suomijunnaus kyllä toimiikin mulle.
Ei taida olla ostamisen arvoinen, ainakaan tällä kuuntelulla vielä. Katsotaan nyt muutama kerta kuitenkin.

WebSlave

Trackman
Kraftwerk - Boing Boom Tschak/Techno Pop

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Sunn O))): White 1 sit Sunn O))): Black One ja Pimentola: Misantropolis
Näytä liitetiedosto 11323

On tuo Sunn O))) kyllä melkoista jyrinää :). Pitääkin tässä joku kerta saada aikaiseksi viedä cd-soitin puhdistettavaksi niin voi kuunnella kunnon volumeilla. Tietokoneella kuunnellessa ei jostain syystä oikein saa kunnon äänenpaineita aikaiseksi, mikä ei yleensä haittaa kun melko hiljaisella normaalisti kuuntelen.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Onko parin edellisen levyn tyylista ambientihtavaa matskua vai enempi black metallia vanhaan malliin?
Kyllä mä sanoisin, että tässä ei ole ambientin häivääkään. Parhaillaan soi esim. vain 2.23 kestoltaan oleva biisi, joka on nopea, ja jonka riffi muistuttaa omasta mielestäni jopa thrashiä. Ja tässä on "oikea" kitarasoolokin!
Kyllä tää ostaa pitää. On ihan selkeesti mun makuuni tämä.

Tiedä sitten, mikä versio se tämä on, kun ei oo ku 8 biisiä, vaikka ainakin Levykauppa X:n mukaan pitäs olla 11. Tosin wikipediakin on 8 biisin kannalla.

-edit- Eli siis enemmän bläkkiä tämä on. Veikkaan, että ei niinkään sun mielees, mikäli edellisistä oot tykännyt.

-edit 2- Laitoin sitten samantien tilaten, ettei unohdu.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kyllä mä sanoisin, että tässä ei ole ambientin häivääkään. Parhaillaan soi esim. vain 2.23 kestoltaan oleva biisi, joka on nopea, ja jonka riffi muistuttaa omasta mielestäni jopa thrashiä. Ja tässä on "oikea" kitarasoolokin!
Kyllä tää ostaa pitää. On ihan selkeesti mun makuuni tämä.

Tiedä sitten, mikä versio se tämä on, kun ei oo ku 8 biisiä, vaikka ainakin Levykauppa X:n mukaan pitäs olla 11. Tosin wikipediakin on 8 biisin kannalla.

-edit- Eli siis enemmän bläkkiä tämä on. Veikkaan, että ei niinkään sun mielees, mikäli edellisistä oot tykännyt.
No itse asiassa mulla tipahtaa varsin sujuvasti koko Burzumin tuotanto. Tai ainakin se mitä levyhyllystä löytyy eli "Hvis lyset tar oss", "Det som en gang var", "Burzum/Aske", "Filosofem", "Daudi Baldrs", "Hlidskjálf" ja "Ragnarök (A new beginning)".

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
No itse asiassa mulla tipahtaa varsin sujuvasti koko Burzumin tuotanto. Tai ainakin se mitä levyhyllystä löytyy eli "Hvis lyset tar oss", "Det som en gang var", "Burzum/Aske", "Filosofem", "Daudi Baldrs", "Hlidskjálf" ja "Ragnarök (A new beginning)".
Mä en ole aiemmin ehtinyt paljoa tutustumaankaan. Jotain waretettuja levyjä on koneella, mutta ei ne oo vakuuttanut. Aion kyllä kuunnella niitä vähän tarkemmin, kunhan siihen tulee tilaisuus.

Ja lisätään nyt sen verran vielä, että tämä levy kyllä muuttuu loppua kohti hitaammaks ja junnaavammaks. Siis silleen hyvällä tavalla junnaavaks.

-edit- Juu, hyvin kaukana tuosta Hlidskjálfista tuo uusi ainakin on.

Viimeksi muokattu: