Kuuntelen juuri nyt

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Musea. Suuri hienous tuo spotify, kun tulee kuunneltua tämmöisiäkin yhtyeitä joiden levyyn ei tulisi rahaa laitettua ihan tostnoin vaan. Kyllähän näiden tuotannosta on aika yllättäviä helmiäkin löytynyt. Ollut myös mukava huomata että ihan kaikki nykyiset listahittibändit eivät olekkaan täyttä paskaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Musea. Suuri hienous tuo spotify, kun tulee kuunneltua tämmöisiäkin yhtyeitä joiden levyyn ei tulisi rahaa laitettua ihan tostnoin vaan. Kyllähän näiden tuotannosta on aika yllättäviä helmiäkin löytynyt. Ollut myös mukava huomata että ihan kaikki nykyiset listahittibändit eivät olekkaan täyttä paskaa.
On käynyt mielessä, että Musen levyjä voisi joskus ostaa kun sopivasti kohdalle osuu. :ahem:

Paul

Testikuljettaja
Sijainti
Helsinki
Mutta vielä spotifyakin suurempi hienous on kombinaatio Google + µTorrent. Musiikkivalikoima on monipuolisempi, laatu useimmiten vähintään yhtä hyvä kuin spotifyssa, eikä maksa mitään! Mainoksiakaan ei tarvitse kuunnella. Niin minä olen useimmat suosikkibändini löytänyt. Museen en ole vielä tosin kerennyt tutustua. Paitsi sen yhen biisin olen kuullut. Oliko "Butterflies and Hurricanes" mikä oli F1 05 -pelin introssa...

Ja tojckin aiheeseen:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Backyard Babiesia.

Making Enemies Is Goodilta soi nyt viimeisiä biisejä.

Seuraavaksi People Like People Like People Like Us.

Ja vielä sokerina pohjalla Stockholm Syndrome.

EDIT: Pakko vielä mainita, että Backyard Babiesin pojat on HOT HOT HOT! :ahem:

Viimeksi muokattu: