Sue_me
Well-known member
Debauchery As A Fine Art saattaa olla hienoin rockbiisin nimi ikuna.Toimii.
Kyllä nimittäin. Ja "vanhoistakin" biiseistä (Debauchery... , Another Night..., You're Next) huomaa vasta nyt, että nekin on ihan timanttia. Varsinkin A-osiltaan.Toimii.
![]()
Olen kovin pahoillani siitä, että inhoan kyseistä äijää ja kyseisen äijän rokkia. Glam (eiks tää sitä nyt oo) on varmaan ainoa tyyli mitä en kuuntele. Ja pahoillani myös siksi, ETTÄ TUO ON PIRUN HIENO KANSI.Rokkenrolli on vaan niin vaikee laji ymmärtää, koska sitä ei kuulukaan ymmärtää.
Mites tuo äsken kuuntelemasi David Bowie?Olen kovin pahoillani siitä, että inhoan kyseistä äijää ja kyseisen äijän rokkia. Glam (eiks tää sitä nyt oo) on varmaan ainoa tyyli mitä en kuuntele. Ja pahoillani myös siksi, ETTÄ TUO ON PIRUN HIENO KANSI.
Ennoo koskaan mieltänyt sitä glämiksi, pikemminkin psykeprogeksi. Hei! Mä en oo hyvä näissä! Mulla on vaan hyvä musamaku! Ei genretaju! Mut joo. Mun fail.Mites tuo äsken kuuntelemasi David Bowie?
Tää on lähinnä melodista punkrokkenrollia, joka potkii kivesnyssyköihin.Olen kovin pahoillani siitä, että inhoan kyseistä äijää ja kyseisen äijän rokkia. Glam (eiks tää sitä nyt oo) on varmaan ainoa tyyli mitä en kuuntele. Ja pahoillani myös siksi, ETTÄ TUO ON PIRUN HIENO KANSI.