Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt jo erittäin hyvä saavutus tuossa skabassa. Vaikka en usko, että menestys jatkossa urallaan (ulkomailla tai/ja suomessa) vaatisi juuri tämän parempaa.

Luin jostain, että kisan 8 parasta pääsevät livekiertueelle. Sinne toivon Saarankin pääsevän.

Itse kuuntelin vanhoja levyjään ja tajunnan taso ei ihan riittänyt. Vähempi väsymystä ja enämpi olutt ens kerralla.

Debut-levystä voin sanoa pitäväni paljonkin. Sen jälkeisessä tuotannossaan on muutamia tajuttavia esityksiä, mutta kovin usein olen jäänyt monttu auki ihmettelemään että mitähän helvettiä tämäkin nyt on :thumbfh:.

Pistin muuten soimaan "Play Deadin". Tämä on kova värssy.

Pistin Giraffe Tongue Orchestran - Alice in Chainsin, Mastodonin ja The Dillinger Escape Planin ukkojen yhteisvirityksen - hiljattain ilmestyneen Broken Lines -pitkäsoiton soimaan. Nämä tämmöiset super-bändit nyt harvemmin mitään mainittavaa saavat aikaiseksi, joten odotuksia ei juuri ole. Kuunnellaan nyt kuitenkin.

Ei muuten lainkaan hassumpi levytys tämä Broken Lines. Ei tajunnanräjäyttävää tai maailmoja mullistavaa materiaalia tämäkään, mutta hyviä rock-biisejä erinomaisella laulajalla, William DuVallilla (vielä kun mies saisi enemmän lauluvastuuta seuraavalla Alice in Chansin albumilla, niin mikäs sen hienompaa), varustettuna. Kyllä tämä minulle kelpaa :thumbup:.

Jatkan William DuVallin laulaman musiikin parissa. Nyt kuuntelussa Comes with the Fall -yhtyeen albumi Beyond the Last Light vuodelta 2007.

The Cramps x 6
Aikas hieno poppoo oli tuo :ahem:.

Nyt Tangerine Dream: Cyclone, sit Tangerine Dream: Force Majeure ja Tangerine Dream: Hyperborea
Tangerine%20Dream%20x%203%204_zpshd2bzise.jpg

Viimeksi muokattu:
Geeniteknologia on paljastanut että Kimballin ja vuorigorillan välillä on vain kaksi sukupolvea.