Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Leevi and the Leavings - Mene pois

Meinasin pistää kysymystoikkiin, mutten jaksanut kun tuo tuli vastaan ja silleensä... Etsin kuitenkin jotain suht uutta suomalaista iskelmäkappaletta, jossa laulettiin jotain mallista... Mitä? Sitä en muista, enkä esittäjää tai muutakaan oikein kappaleesta. Soi takaperoisesti päässäni siinä määrin, että haluan nyt löytää sen kappaleen kokonaankin aivoihini renkkuuntumaan.

WebSlave

Trackman
Petra tulee Osmo's Cosmoksen yökerhoon lauantaina ja ajattelin mennä kuuntelemaan. Soolotuotanto on yhtä vierasta minulle kuin muillekin, mutta ohjelmistossa on paitsi Vain elämää-biisejä, myös pitkästä aikaa Tiktak-tuotantoa, joten tuttuakin on luvassa. Nyt on kuuntelussa Petran Päiväkirjat 2007-2017, eli kolmesta sooloalbumista tehty kokoelma. Tiktak-diskografiakin on kirjastosta osin hankittu ja loput tulee huomenna. Hyvin nuo ehtii kuunnella ennen lauantai-iltaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Petra tulee Osmo's Cosmoksen yökerhoon lauantaina ja ajattelin mennä kuuntelemaan. Soolotuotanto on yhtä vierasta minulle kuin muillekin, mutta ohjelmistossa on paitsi Vain elämää-biisejä, myös pitkästä aikaa Tiktak-tuotantoa, joten tuttuakin on luvassa. Nyt on kuuntelussa Petran Päiväkirjat 2007-2017, eli kolmesta sooloalbumista tehty kokoelma. Tiktak-diskografiakin on kirjastosta osin hankittu ja loput tulee huomenna. Hyvin nuo ehtii kuunnella ennen lauantai-iltaa.

Upeeta kun kolmen myymättömän albumin jälkeen tehdään the best of - kokoelma.

WebSlave

Trackman
Upeeta kun kolmen myymättömän albumin jälkeen tehdään the best of - kokoelma.
Looginen liike odotellessa Vain elämää-buustia uralle. Onhan se "best of", mutta ei "greatest hits", koska hittejä niistä ei aikanaan tullut.

Tunnustan toki itsekin, että Petran vierailu kiinnostaisi lailla nollan, ellei Vain elämää olisi tuonut artistin takaisin mieleeni. Ilman Tiktak-biisejä ja Vain elämää-tulkintoja jäisi todennäköisesti menemättä. Mutta diggailin jonkin verran Tiktakin myöhempää tuotantoa jo silloin aikanaan. Noista naisista olisi tullut vielä paljon isompi juttu, jos olisivat halunneet jatkaa. Potentiaalia oli.

WebSlave

Trackman
Pakko ottaa realismi käteen ja luopua Petra-keikalle menemisestä. Keikka alkaa puoleltaöin ja minulla on sunnuntaina syksyn ensimmäinen työpäivä. Sääli. Moni artisti ei jaksa kiinnostaa niin paljon, että maksaisin livekeikasta, mutta Petra olisi ollut sellainen.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Oleksandr Klymenko - Марічка (Marichka) En tiedä miksi, mutta nyt tämä biisi on ihana! Muutenkin mulla on nyt joku slaavikielikausi.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
https://www.youtube.com/watch?v=hQVbG0eP5xs
Oleksandr Klymenko - Марічка (Marichka) En tiedä miksi, mutta nyt tämä biisi on ihana! Muutenkin mulla on nyt joku slaavikielikausi.
Kuitenkin katselit vaan kuvaa...kyllä me ns. slaavikielikaudet tunnetaan

Viimeksi muokannut moderaattori:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Liblikas: Wooden Spaceship, sit Wintersun: The Forest Seasons ja Tekramütisch: Tm44+4