toleranssisiipi
Langennut enkeli
Nimenomaan just sitä. Niin peruskauraa kuin vain olla voi.Tämä lienee sitä 'kunnon rokkia, eikä mitään syntikoita!' -osastoa.
Nimenomaan just sitä. Niin peruskauraa kuin vain olla voi.Tämä lienee sitä 'kunnon rokkia, eikä mitään syntikoita!' -osastoa.
Pitääpäkin käydä digitoimassa tuo levy kaverin luona tässä joku kerta.Tämä lienee sitä 'kunnon rokkia, eikä mitään syntikoita!' -osastoa.
Hieno tsibale joka tapauksessa. Mulla on toi single jonkinlaisena promoversiona.
Hyvää pörinääUfomammut: Godlike Snake
Odotin koska se junkka alkaa. Lie olin kuullutkaan muita versioita ennen
Juurikin tuo vanha ysärijunkka tuli mieleen kun äskettäin kuulin tuon linkkaamani kappaleen.Odotin koska se junkka alkaa. Lie olin kuullutkaan muita versioita ennen
Tämä Baby D:n versio siis soi päissään.
Jep! Sama pätee tohon Kyussiin, mutta hiukan eri kantilta lähestyvät surinan ydintä.Hyvää pörinää
Meillä kanssa emäntä hommas tuon levyn ja oikein hyvin sopii minunkin korville sen kuuntelu.Käsittämättömän koskettavaa kuunneltavaa, kun vakavasti sairas Eero Hyyppä laulaa viimeisillä voimillaan omia tekstejään. Muutenkin ihan hyvässä vanhassa JJS-hengessä tehty kokonaisuus.
Jay Lewis Gang taitaa olla Suomen huonoin rockbändi. Saavutus tietysti sekin.Seuraavaksi kuuntelemme Jay Lewis Gangin uuden singlen "Julma nainen". Maaliskuun 9. päivä on luvassa pitkäsoittoa!
Niin huono, että se on hyvä.Jay Lewis Gang taitaa olla Suomen huonoin rockbändi. Saavutus tietysti sekin.
Ei kyllä itse asiassa yllä tuollekaan tasolle.Niin huono, että se on hyvä.
Joo, kyllä tuossa oma viehätyksensä on.Niin huono, että se on hyvä.