Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Huomenna sitten erästä lopettamisestaan (nyyh) äskettäin ilmoittanutta ruotsalaisbändiä, eiks jeh??
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Yleensä en pidä tämän tyyppisestä musiikista lain ja saksofonilla pääsääntöisesti saa pilattua minkä tahansa kappaleen, mutta viimeistään videon nähtyäni olen ihan että no niin, ok.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Yleensä en pidä tämän tyyppisestä musiikista lain ja saksofonilla pääsääntöisesti saa pilattua minkä tahansa kappaleen, mutta viimeistään videon nähtyäni olen ihan että no niin, ok.
Sama. Tuon tyyppisestä musiikista pitämisen suhteen. Saksofoni puolestaan sopii ihan hyvin ainakin jokusten yhtyeiden matskuun, esmes tälleen (ainakin siellä loppupuolella on fonia): Van der Graaf Generator - White Hammer

Ei Kentistä mitään, mutta Kilpa-ajot perkeleen kanssan poisjättäminen on autourheiluviikkofiaskon tasoinen tunarointi.
Toi on hieno coveri! "Kuulen ruohon kasvun" samalta poppoolta olis kanssa sopinut kk-viikoille. Tai Kantri Antero & Rahtarit - Kilometritehtaalla tai Karjalan Sissit – Kantapää Lapiossa tai Kumikameli - Kusiainen tai Kuusumun Profeetta - Kovin Lentäen Kotiin Kaipaan tai Kyuss - Katzenjammer tai Pekko Käppi - Kun minä kuolen
 
Ylös