jjv
Arschloch
Sillä tuskin on Hurriganesin biisien kohdalla hirveesti merkitystä vetääkö lontoota vai siansaksaaMeillä ei ollut pääsääntöisesti mitään hajua mitä mölötettiin laulaessa
Sillä tuskin on Hurriganesin biisien kohdalla hirveesti merkitystä vetääkö lontoota vai siansaksaaMeillä ei ollut pääsääntöisesti mitään hajua mitä mölötettiin laulaessa
Hurriganesien osittaisen live -levyn Rock and Roll All Night aikanaan saatuani ekan kerran käsiin, laulettiin porukalla kovasti että "kiippö knokin patju käänt kamiin".
Ekassa bändissä (-76 tai jotain) olin nakitettu kaivelemaan settilistan biisien sanat vinyyleiltä ja c-kaseteilta ja "käänsin" mm. Remun englannin suoraan sellaisena kuin se ne lauloi. Eli jonkinmoisella foneettisella kirjoituksella.
Oli kyllä basisti/solistilla hauskaa kun se niiden perusteella settinsä hoisi. Meillä ei ollut pääsääntöisesti mitään hajua mitä mölötettiin laulaessa, mutta yleisöön se meni täydestä.
Tolleen foneettisesti ne taisi olla sanat kirjoitettuna Remullekin. Ainakin jotain sen tyylistä olen jostain joskus ollut lukevinani.Sillä tuskin on Hurriganesin biisien kohdalla hirveesti merkitystä vetääkö lontoota vai siansaksaa
Vastaavat on muistikuvat ja oli se jo silloin tiedossa että se "remuenglanti" on mitä sattuu. Mutta oli hauskaa sitä siansaksaa sitten vielä siansaksantaa itse eli lopputulos oli takuulla yhtä hölynpölyä.Tolleen foneettisesti ne taisi olla sanat kirjoitettuna Remullekin. Ainakin jotain sen tyylistä olen jostain joskus ollut lukevinani.
Yks biisi ei lähtenyt Remulta sitten millään, niin bändin englantilainen tuottaja veti sitten sen biisin levylle.Tolleen foneettisesti ne taisi olla sanat kirjoitettuna Remullekin. Ainakin jotain sen tyylistä olen jostain joskus ollut lukevinani.
Racer X tai jotain sinnepäin.Yks biisi ei lähtenyt Remulta sitten millään, niin bändin englantilainen tuottaja veti sitten sen biisin levylle.
Voiskin olla päivän tiva, että mikä biisi oli kyseessä.
Mr X:hän se oli ja laulun vetäisi nauhalle Ronyan isäpappa.Yks biisi ei lähtenyt Remulta sitten millään, niin bändin englantilainen tuottaja veti sitten sen biisin levylle.
Voiskin olla päivän tiva, että mikä biisi oli kyseessä.
Racer X tai jotain sinnepäin.
Lahjoitan voittorahat Alpulle housut -katastrofirahastoon.
WANHA!Mr X:hän se oli ja laulun vetäisi nauhalle Ronyan isäpappa.