No vittu. Jotenkin erilaiselta se kuulostikin kuin levyllä. Ajattelin, että oli vaan eri soundit livenä.Toihan on Tauski!
Aina menee kaikki pieleen.
Tauskin keikalla. Voi perse.
No vittu. Jotenkin erilaiselta se kuulostikin kuin levyllä. Ajattelin, että oli vaan eri soundit livenä.Toihan on Tauski!
Itsehän olen nähnyt Matti Nykäsen kerran keikalla, Lohjalla.Matti Nykästä eturivissä.
Asiallista! Jätkät vähän provonnu. Ja olleet siinäkin paskoja.
Se on Alivaltiosihteerin tribuuttilevyltä tuo ralli. Ja siis Alkkareitten biisi alkujaan. Mutta on se Yö paska kuitenkin, se on fakta.Asiallista! Jätkät vähän provonnu. Ja olleet siinäkin paskoja.
Ja niin paljon alkuperäistä huonompi, että sopii Al-sedän Bottom-jatkumoon ihan hyvin.Se on Alivaltiosihteerin tribuuttilevyltä tuo ralli. Ja siis Alkkareitten biisi alkujaan. Mutta on se Yö paska kuitenkin, se on fakta.
Eiks toi oo alunperin Alivaltiosihteerin piisi? Tai ainakaan en ole tätä ennen muiden kuin Alkkarien esittämää versiota kipaleesta kuullut. edit. Nonii! Näin siinä käy kun haahuilee muualla netissä kesken viestin kirjottamisen! Muut ehtii väliin!
Buuttibiisi on ainakin ollut. Ja tehokas sellainen. Nimittäin se olikos se Mc Kemppainen & Lindelltronics vai joku muu Lindell-johdannainen räppijutska, jonka tyypit oli samplanneet ylen radiolähettimien sammutusäänen tms. kappaleen loppuun. Sitten kun se tsibale soitettiin radiossa, niin kappaleen loputtua loppui samalla Yleltä radiolähetys joksikin aikaa. Eivät olleet kaiffarit vissiin tienneet/hokanneet, että mikä se radiosta just ennen radiolähetyksen loppumista kuuluva ääni oli ja napanneet sen musiikillisiin tarkoituksiin.Paljon puhutaan tribuuttilevyistä, miksi niin vähän buuttilevyistä?
Mm. tuollainen linkki aiheeseen löytyi googlasemalla: http://sfnet.harrastus.radio.ham.narkive.com/3gaPtBmt/ylen-lahetyksen-loppukoodi-ja-se-biisisekaannusIhan anekdootin kans tuli vastaus.
No jopas.
Wikipedia kertoi näin:Mm. tuollainen linkki aiheeseen löytyi googlasemalla: http://sfnet.harrastus.radio.ham.narkive.com/3gaPtBmt/ylen-lahetyksen-loppukoodi-ja-se-biisisekaannus
Lindell käytti kappaleessa ”Maan tapa” Yleisradion lähetyksen lopettamissignaalia. Kun kappale soi Yöradion lähetyksessä, se katkaisi lähetyksen osassa Suomea, muun muassa Espoon Kivenlahdessa.[1][2]
Lähteet:
Suomalaisen rockin historia Jee Jee Jee sivu 442
Rumba 5/1990
Onkohan nyysseissä enää muita ku Webslave?Mm. tuollainen linkki aiheeseen löytyi googlasemalla: http://sfnet.harrastus.radio.ham.narkive.com/3gaPtBmt/ylen-lahetyksen-loppukoodi-ja-se-biisisekaannus
Muunmuassa tuon takia olen äärimmäisen pettynyt JPP:n pistesaldoon musiikkivisiksessä. Itseasiassa luulen, että mies pilaili meidän kaikkien kustannuksella ja naureskelee partaansa matkalla pankkiin. Josta menee postiin. Ja sieltä divariin ostamaan lisää kuunneltavia levyjä, joilla triviaknoppailla meille maan matosille sitten.Ihan anekdootin kans tuli vastaus.
No jopas.
Kyllä ne kaikki muut paitsi Dead Kennedysin Holiday in Cambodia meni multa ihan ohi-sektorille.Muunmuassa tuon takia olen äärimmäisen pettynyt JPP:n pistesaldoon musiikkivisiksessä. Itseasiassa luulen, että mies pilaili meidän kaikkien kustannuksella ja naureskelee partaansa matkalla pankkiin. Josta menee postiin. Ja sieltä divariin ostamaan lisää kuunneltavia levyjä, joilla triviaknoppailla meille maan matosille sitten.