Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Romantiikkaa parhaimmasta päästä. Näillä ja punaviinillä kynttilöiden valossa jos ei kotimirri kostu, niin ei sitten millään.
:ahem:

Tosin hiukan emännällä mennyt T0N ohitse vaikka toisinaan oon yrittänyt bändiä markkinoida esim. mainitsemalla, että yhtyeen laulaja on ikäänkuin Ville Valo potenssiin joku sopiva luku. HIMistä kun tykkää hän.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
yhtyeen laulaja on ikäänkuin Ville Valo potenssiin joku sopiva luku.
Kaksimetrinen karpaasi bodatulla yläkropalla vaikutti kyllä kaikki musiikkilehtien journalistit. Alaviistoon lavalla yleisö vieläpä oli ja valaistus jne. Rolling Stone mm. kirjoitti että hätkähdyttävä artisti fyysisesti sekä taiteellisen matalan äänenkäyttönsä puolesta. Peter Steele. Hieno metallimies oli.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olenko tiennyt JPP:n olevan naimisissa? Kyl mä varmaan oon.
En ole naimisissa, mutta kutsun mussukkaa emännäksi toisinaan. Ei olla edes kihloissa. Ollan ajateltu, että yhteinen talo saa toimia ikäänkuin hiton isona kihlasormuksena.

Kaksimetrinen karpaasi bodatulla yläkropalla vaikutti kyllä kaikki musiikkilehtien journalistit. Alaviistoon lavalla yleisö vieläpä oli ja valaistus jne. Rolling Stone mm. kirjoitti että hätkähdyttävä artisti fyysisesti sekä taiteellisen matalan äänenkäyttönsä puolesta. Peter Steele. Hieno metallimies oli.
Oli kyllä! Ja hieno yksityiskohta lavaolemuksessaan oli se bassossa hihnan tilalla ollut ketju.

Örfil

Guest
Olen ollut ihan Floyd -fiiliksissä, kun soinut taustalla koneelta maalatessa/nikkaroidessa.

Opinpa myös mikä on Syd Barret chord.

Siinäpä olisi peräti visakyssäri!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olen ollut ihan Floyd -fiiliksissä, kun soinut taustalla koneelta maalatessa/nikkaroidessa.

Opinpa myös mikä on Syd Barret chord.

Siinäpä olisi peräti visakyssäri!
Onks se semmonen jota soitetaan koko keikan ajan? Yhtä ja samaa sointua siis.

Örfil

Guest
Eikun se sointu oli siinä seuraavassa postauksessa. Ja ei nyt ihan koko biisiä soiteta, mutta siitä tunnistaa kyllä SEN biisin.

Sue_me

Well-known member
Väitti siellä ainakin koulunsa käyneen ja olleen nuorena kaupungin olikohansenyt tennismestari.
Näkyy olevan viitisen vuotta nuorempi, eli en tunne miestä sano burb Kallesta.

Jos täällä on tennismestari niin onnea vaan. Liki ainoa kilpatason harrastaja vissiin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikun se sointu oli siinä seuraavassa postauksessa. Ja ei nyt ihan koko biisiä soiteta, mutta siitä tunnistaa kyllä SEN biisin.
Ei kyllä osaa nyt tunnistaa :( :eek:. Tulee vaan Interstellar Overdrive mieleen koko ajan eikä tuo se liene kuitenkaan vissiin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.