Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
En niinkään edellistä biisivalintaa tarkoita, mut kerran seuloin toikista lähemmäs kymmenkunta kouvon biisivalintaa ja niitä aiemminkin availlut ja pohtinut, että missä sfääreissä tuo mies Lieksan lentää, kun noin psykedeelistä musiikkia kuuntelee. Enkä tarkoita millään pahalla vaan onpahan vaan mielenkiintoinen musiikkimaku. Monet biisivalinnoistaan senkaltaista musiikkia etten ole moista aiemmin kuullutkaan enkä tiedä mihin genreen menevät.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kuuntelen esim. Kalinkaa. Alakerran ulkomaalaisvahvistusten kämpässä joku pistää kurtulla tulemaan mm. tuota. Tosin just tällä hetkellä soi joku mulle tuntematon sävelmä, kurtulla yhä, ja mullikuoro mylvii mukana. Hienoa musiikkia lain. Ja hanurihan on soitinten kunkku. Eikä tuokaan pelimanni ihan joka nuotilla osu siihen, mihin luultavasti yrittää, mutta haitanneeko tuo mitään, kun fiilis vaikuttaa kuitenkin olevan hyvä, ja porukka viihtyy. Itseäin miellyttäis enemmän valssimusa hanurilla soitettuna, mutta menee nuo slaavilaiset hititkin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tänään tuli radiosta autoillessain tämä kappale, ja piti oikein jäädä kuuntelemaan, että miten on paska sanoitus kappaleeseen tehty. Arttu Wiskari näyttää Runebergilta tämän rinnalla.
Toi on kyllä hiukan sellainen "tää on just ku mun elämästä, mutta jos laulun jättäis pois niin ei jäis ku jynkytystä" -pala, mutta josko pitkäsoitolta löytyisi muunkinlaista :doubtful:.

Sisko teki tuosta aikoinaan version "Petsamo". Siinä oli mm. kohta: ...nään vaaran punertavan..."

Mun mielestä JPP:llä on paljon psykoottisempia biisivalintoja kuin kouvolla.
Tsygootti on ihan hyvä juttu. Jo ihmiskunnan jatkuvuuden kannaltakin.

Ehkä sillä on iPad?
Vitun kalaksi.

burb

.
Stratovarius - Paradise

Suomihevin albumeista vaill' vertaans' edelleen tuo.
Mikähän mulla on vikana kun en tämmöistä jaksa?
Ymmärrän toki soittotaitonsa ja muuta diibadaabaa mutta ei vaan iske, ei millään.
Toinen samanlainen jollotus on tämä. Harmillisen paljon soittavat Radio Rockissa.

Tekis mieli sanoa että yhdentekevää nollamusiikkia, mutta näköjään just sen verran miinuksella että jaksan valittaa.

burb

.
Keuhkonilkka? Homous? Orastava vesikauhu? Velkaa? Umppaappaumppaappaa? Kolmas nänni? Syöpä liikavarpaassa? Liikaa vatsaa? Jotain?
Tää on niinku Joka Kodin Lääkärikirjaa lukisi. Että huomaa omaavansa kaikki oireet kaikkeen. Paitsi että tuota kolmatta nänniä pitää vielä hakea. Ja varmasti löytyy, onhan mulla oireetkin. Vai onks se sulla lainassa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.