toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mun äänialanihan on varsin kattava. Harmittavasti vaan se oikea ääni osuu kohdalleen hyvin harvoin. Livenä on vielä sekin huono juttu, että kun ei oo mitään taustanauhoja käytettävissä, niin pitää sen yhden äänen osua kohdilleen. Äänitellessä voi laittaa useampia lauluraitoja ja toivoa että joku niistä osuisi välillä kohilleen ja tasottaisi niitä nuotin vieressä majailevia ääniä. Tässä esimerkiks on kaks lauluääntä. Ja paikoitellen huomaa varsin selvästi, että se ei ihan vielä riitä. Jos kumpikin menee samassa kohdassa samalla tavalla, niin se on parhaimmillaan hyvä juttu, mutta jos kumpikin ääni menee samassa kohdassa samalla tavalla jonnekin hutiin, niin sittenpä se ei ole kovin kuuntelijaystävällistä lain.Myönnetään tosin, että Tolen äänialalle ja Vasemmistokissojen G-pisteille Levanterin Laulu sopinee kuin telkkä pönttöön.
Aiheeseen, kuten arvata sopii...
Korpiklaani - Tuoppi Oltta
Toisaalta... mä en jaksa noita hieroa. Tulee mitä tulee. Sehän on vaan rok. Tossa linkissä siis meikäläisen laulua tuplasti. Ja myös horjuva ja välillä vähän hidasteleva rumpalointi on mun aikaansaamaa. Luulen ainakin kuulevani myös downstrokella roiskittua kitaraa tuossa, ja se tarkoittaa että sekin on mun aikaansaamaa, koska toi toinen kitaristi on lähinnä joku humppakitaristi, eikä soita kitaraa niinku sitä kuuluu soittaa. Jos noin soittaa.