toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mistress of the dead - As I walk like a wraith... soi nyt. Kelpo tunnelmahippapala perjantaiseen ilkamointiin.
Jep - tykkään (Ylvis ei ole jätkä vaan kaks). Tämä on kuvattu melkein mun kotinurkilla: https://www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUoYlvis on kyllä hieno jätkä kaikilla noilla hauskoilla ja taidokkailla biiseillään. Osuu mun hyvän mielen sektorille ihan punk rok.
Jep - tykkään (Ylvis ei ole jätkä vaan kaks). Tämä on kuvattu melkein mun kotinurkilla: https://www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUo
Tosin se Ylviksen taannoin Suomessakin nähty TV-ohjelma oli ihan täyttä scheißea.
Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.Ihan harvakseltaan tuli tuijoteltua, ja lyhyitä pätkiä. En tarrautunut, joten syy lienee Alpun kuvailemassa ominaisuudessa.
Weird Al
Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.
Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.
"Shoussa" mukana ollut Kalle - joka ei musiikkivideoilla juurikaan esiinny - on melko lahjakas. Tuttu mm. Raske menn- ohjelmasta.Ja Suomessa ei haastatellut norjalaiset julkut sanoneet mitään, mikä oli aika tylsää.
Vaimo osti juuri ensi elokuulle liput neljälle hengelle Kraftwerkin konserttiin :ahem:
Nyt ei lähtenenyt sitten ollenkaan. Kertakaikkisen standardia.
Nyt ei lähtenenyt sitten ollenkaan. Kertakaikkisen standardia.
Komp. Enemmän odotin. Toivottavasti tuleva levy on tykimpää.
Mira Luoti vie tämän erän kyllä.
Ykkönen naisartisteista tällä hetkellä ja suurella marginaalilla. Ei yleensä pullukat sytytä, mutta Adelessa on sitä jotain. :ahem:
Ykkönen naisartisteista tällä hetkellä ja suurella marginaalilla. Ei yleensä pullukat sytytä, mutta Adelessa on sitä jotain. :ahem: