Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sullako ei ole ainuttakaan Xysman levyä? Tai Ärwäkkeen?
Ei ole tullut ostettua. Äpyli ja Utu ptrui tänne prutui on myös jäänyt hankkimatta, mutta siltä ei ole vissiin cd:llä mitään julkaistukaan. Xysmaa ainakin pitäis varmaan hommata joskus. Kasetille äänitettynä on kyllä.

Tuoreehkoa Agentsia:

sound_on_sound-28006117-frntl.jpg

Onks hyvä? En tiedä Haajan aikaisesta materiaalista oikeastaan mitään.

Ihan jees. On vaan rima niin korkealla automaattisesti laulajan suhteen, kun aiemmat on kuitenkin ollut mun arvosteluasteikolla aikas korkeilla sijoilla. Ja mahdotonta olla vertaamatta. Mutta siis mun mielestäni ihan Agentsin ja Pulliaisen kuuloista, eikä Haaja mikään huono laulaja suinkaan oo. Ehkä enemmänkin niin, että hän on hyvä laulaja, mutta ei ainakaan levyllä niinkään tulkitsija, kuten Sorsakoski ja Kääriäinen.

Ihan jees. On vaan rima niin korkealla automaattisesti laulajan suhteen, kun aiemmat on kuitenkin ollut mun arvosteluasteikolla aikas korkeilla sijoilla. Ja mahdotonta olla vertaamatta. Mutta siis mun mielestäni ihan Agentsin ja Pulliaisen kuuloista, eikä Haaja mikään huono laulaja suinkaan oo. Ehkä enemmänkin niin, että hän on hyvä laulaja, mutta ei ainakaan levyllä niinkään tulkitsija, kuten Sorsakoski ja Kääriäinen.

Kärtsis on niistä kyllä kovin ikinä.

Tänä levykuuntelun sekä yhden Ylläksellä nähdyn keikan perusteella.

Kärtsis on niistä kyllä kovin ikinä.

Tänä levykuuntelun sekä yhden Ylläksellä nähdyn keikan perusteella.

Itsehän näin Sorsakosken kerran Agentsin solistina ennenkuin tiensä erosivat. Vuoden -91 tai -92 juhannuksena. Sillä plus levykuuntelun perusteella asetan itse Sorsakosken tohon ykköspallille, mitä Agentsin solisteihin tulee. Ja Sorsakoski & Agents -kombon hitsin kovaks bändiks noin muutenkin.

Eikä löydy Queenia tai Queensrÿcheä JPP:ltä.
Ei löydy. Johonkin oon yrittänyt rajan tapaisia vedellä, ettei ihan totaalisen täysin räjähdä levymäärät silmille.

Nyt A Perfect Circle: Mer de Noms, sit Sophia: Spite ja The Protagonist: Interim
APerfectCircle-Sophia-TheProtagonist_zpsea140a93.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.