Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Nää Datsunithan on ihan älyttömän hyviä! Hieno orkesteri. Kiva löytää jotain uutta.

Toi jälkimmäinen on aika komean ja upean kuuloinen. Hiukan tuli mieleen tämä: Ajattara - Hei Tonttu Ukot, joka tosin on jonkin verran nopeampaa kamaa.

Hankintajärjestyskuuntelu on edennyt vuoden 2003 loppuun seuraavien itse poltettujen PF-julkaisujen muodossa...

Nyt Pink Floyd: Boston Gardens 18/6 - 1975, sit Pink Floyd: Cd Full of Secrets ja Pink Floyd: Embryo
PinkFloydx3_zpsbd8ca55c.jpg

Minä edelliselle sivulle vilkaise! Tähän aikaan päivästä!
No Sori!

Pitääkö tähän postata Happoradion vai Kaija Koon "Anna Anteeksi"? :(

Atheos -merkkisen orkesterin covereita. Varsin kelvollisiahan nuo ovat, vaikka itse tykkäisin että olis enemmän matalaa jyrinää ja muutenkin matalia ääniä.

-edit- Tätä viestiä kirjoittaessain kuuntelin vissiin just pimeä tie mukavaa matkaata. Kaksoiselämässä vaikuttais olevan mataliakin ääniä.

Viimeksi muokattu:
Atheos -merkkisen orkesterin covereita. Varsin kelvollisiahan nuo ovat, vaikka itse tykkäisin että olis enemmän matalaa jyrinää ja muutenkin matalia ääniä.

-edit- Tätä viestiä kirjoittaessain kuuntelin vissiin just pimeä tie mukavaa matkaata. Kaksoiselämässä vaikuttais olevan mataliakin ääniä.
Katsoin, että: "Missä välissä olen tällaisen kirjoittanut :confused:?", mutta en se sitten ollutkaan minä.

Jethro Tull on ihan mesta bändi. Songs From The Wood kuuntelussa ja tarkemmin sanottuna Hunting Girl. Punpun parhaita biiseja, ainakin mun mielestä!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.