Mulle on Genesiksen Musical Box jostain syystä sellainen kappale, että aina toisinaan tulee tarve kuunnella se. Siis muulloinkin kuin Nursery Cryme -levyn tullessa soittovuoroon.
Mulle on Genesiksen Musical Box jostain syystä sellainen kappale, että aina toisinaan tulee tarve kuunnella se. Siis muulloinkin kuin Nursery Cryme -levyn tullessa soittovuoroon.
Tuli kanssa aikoinaan kuuneltua kaseteilta (siskon äänittämiltä) Nursery Cryme, Trespass ja Selling England by the Bound sen verran monta sataa kertaa, että aika pitkälti melkein ulkoa ne osaa edelleen. Kestävät uusintakuunteluja cd:ltä yhä ihan tosta noin vaan.Kummatkin ehti kuunnella ainakin kahteen kertaan sen keikan aikana.
Siksi nuo biisit ovat iskostuneet niin takalistoon. Nursery Cryme oli niistä kaseteista toinen.
Mikäs muuten oli se toinen kasetti?
...mulla oli aina näillä keikoilla mukana kaksi Genesiksen C- kasettia. ... Nursery Cryme oli niistä kaseteista toinen.
Mikäs muuten oli se toinen kasetti?
Kah perhanaa! Mulla on ennen havaitsematon aukko Genesis-diskografia-tietämyksessä. Toisaalta ei toi ainoa ole. Ei mulla ole Genesiksen levyistäkään sen "Joni-pose" -kantisen jälkeen ilmestyneistä muuta kuin Secons Out -tupla-live.Ilkka Jääskeläisen parhaat.
Olipahan mahtava kasettinauha tuo. Kim Wilden hieman käheä ja vähän teinimäisen särkyvä ääni on muistojen kultaa. :thumbup: