Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Tubular Bells Paskan versioimana oli sellainen kuuntelukokemus etten ole toipunut siitä vieläkään. Mikähän se toinen ilostuttanut rai... siis versiointi sitten oli :D ?.

Jotta ei ihan ohi aiheen mennä, niin kuuntelen juuri nyt Daiki Kashon Gran Turismo -pelisävelmiä.

E: En saanut Paskalta (?) rauhaa niin pitihän sitä muistia virkistää ja kyllä: My Way. Jumankauta.
Sori. Tai jotain. Tän kertaisen kuuntelukolmikkoni keskimmäinen äänite on muuten hiukan samalla tavalla maindia boglaava viritys kuin Paska, tästä näin testailemaan :). Tuosta puuttui näköjään Kazooed on classics -sikermä.

Nyt King Crimson: Lizard, sit Temple City Kazoo Orchestra: Some Kazoos ja Venom: Black Metal
King%20Crimson%20-%20Temple%20City%20Kazoo%20Orchestra%20-%20Venom_zpsk7oxt3t6.jpg

Monen monta kertaa kuunnellut radiosta, että onpa hyvä biisi, vaan ei ole koskaan selvinnyt kenen esittämä. Kerran olen myös koittanut googlettaa väärin kuulluilla lyrikkoilla. Luonnollisesti tuloksetta.
Eilen illalla selvisi, että länsinaapuristahan se tämä kappale tietysti tulee.
Vasta videon nähtyäni ynnä lyriikat luettuani valkeni mistä kappaleessa on kyse.
Olipas harvinaisen koskettava video se.

Kuulin kanssa tänään sen kuuloisen biisin, että teki mieli saada otsikko ja esittäjä tietooni. Nokian paskan musiikintunnistussovellus kertoi esittäjäksi Moneybrotherin ja nimeksi They're Building Walls Around Us. Länsinaapurista tämäkin. En tosin tiedä mistä tässä lauletaan, eikä kiinnostakaan.

Kuulin kanssa tänään sen kuuloisen biisin, että teki mieli saada otsikko ja esittäjä tietooni. Nokian paskan musiikintunnistussovellus kertoi esittäjäksi Moneybrotherin ja nimeksi They're Building Walls Around Us. Länsinaapurista tämäkin. En tosin tiedä mistä tässä lauletaan, eikä kiinnostakaan.

Että ne rakentavat muureja meidän ympärillemme.

Ole hyvä!

Monen monta kertaa kuunnellut radiosta, että onpa hyvä biisi, vaan ei ole koskaan selvinnyt kenen esittämä. Kerran olen myös koittanut googlettaa väärin kuulluilla lyrikkoilla. Luonnollisesti tuloksetta.
Vasta videon nähtyäni ynnä lyriikat luettuani valkeni mistä kappaleessa on kyse.
Toi Mustasch on ihan hyvä yhtye. Mulla on muutama niiden levy.

Nyt Children of Bodom: Are You Dead Yet?, sit South Park: Chef – Chocolate Salty Balls ja Lacuna Coil: The EPs
Children%20of%20Bodom%20-%20South%20Park%20-%20Lacuna%20Coil_zpsjqqe1wbn.jpg

Kyllä. Tippa pyrki linssiin. Eipä videolla otettu yhteyttä sosiaalitoimeen. Mustasch on hyvä livebändi.

Mustasch on hyvä livebändi.

Ainoa tunnetumpi bändi jonka keikalla oon ollu. Tosin pyytämättä ja yllätyksenä. Muille keikoille kannata mennäkään ettei keskiarvo laske jos tuo oli hyvä.

Ainoa tunnetumpi bändi jonka keikalla oon ollu. Tosin pyytämättä ja yllätyksenä. Muille keikoille kannata mennäkään ettei keskiarvo laske jos tuo oli hyvä.

Joo, älä mee, sei oo elämää. Maksaakin vielä yleensä.

Joo, älä mee, sei oo elämää. Maksaakin vielä yleensä.

Juutuupistakin voi livetaltiointeja kuunnella. Yhden kerran oon maksanu pelkästä keikasta sekin oli toisten päättämä luokkaretki. Urheilutapahtumissahan niitä välillä. Musikantteja.

Sisältyyköhän EE-viikkoon Enyan Enywhere Is? Tai EMF:n Enbelievable?

Huumorihassuttelujen sijaan saisitte alkaa joukolla miettimään FF-biisejä*, sikälimikäli haluatte tämän saagan yhä jatkuvan.

*Kentin kappaletta FF ei valitettavasti loistokkuudestaan huolimatta voida hyväksyä joukkoon tummaan

tässä olis muutama

Foo Fighters - Fear of the dark
Frankie gets in Hollywood - Forever Young
The Flaming Sidekicks - F-f-f-f-f-f-fallos
Freak & Marx & Angels & Jong - Far away and over the hills

Huumorihassuttelujen sijaan saisitte alkaa joukolla miettimään FF-biisejä*, sikälimikäli haluatte tämän saagan yhä jatkuvan.

*Kentin kappaletta FF ei valitettavasti loistokkuudestaan huolimatta voida hyväksyä joukkoon tummaan
Kolme kipaletta löysin. Laitanko privaan vai tänne?

*edit 3

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.