Sue_me
Well-known member
Etusivulle tapahtui jotain. En tosin kyllä ole vielä bongannut, notta mitä.Nonii, nyt luulis olevan huollettu, kiillotettu ja notkistettu foorumi. Tapahtuiko täällä jotain silminhavaittavaa?
Etusivulle tapahtui jotain. En tosin kyllä ole vielä bongannut, notta mitä.Nonii, nyt luulis olevan huollettu, kiillotettu ja notkistettu foorumi. Tapahtuiko täällä jotain silminhavaittavaa?
Vettel Ojanen Tappara
Kato Nalle! Mitä jätkä?Mä aloitan.
Vitun persaukiset urpot.
Mä näin taas sen kattoikkunaltaan muovikelmutetun Bemarin lauantaina Peltosaaressa. On muutoin siirtynyt jossain vaiheessa sieltä teidän kulmilta Peltsin Patastenmäen sillan puoleisimpaan nurkaan parkkipaikalle.Huomatkaa joku minutkin!
Mitäs mitäs, se on ilmeisesti eri bemari. Tuossa meidän parkkiksella seissyt oli ainakin silloin väriltään punainen tai joku punaisen sävyinen.Mä näin taas sen kattoikkunaltaan muovikelmutetun Bemarin lauantaina Peltosaaressa. On muutoin siirtynyt jossain vaiheessa sieltä teidän kulmilta Peltsin Patastenmäen sillan puoleisimpaan nurkaan parkkipaikalle.
Tumman sininen, valkoinen konepelti. Muovikelmu ei ainakaan nyt ollut retkahtanut auton sisään sateen jäljiltä.
Jaha, no sit on eri.Mitäs mitäs, se on ilmeisesti eri bemari. Tuossa meidän parkkiksella seissyt oli ainakin silloin väriltään punainen tai joku punaisen sävyinen.