Örfil
Guest
Texasissa bonsaitkin on vähän kookkaampia.
Noniin.Pisan torni 2.0 rakennettiin vaivan säästämiseksi paikkaan, joka oli jo valmiiksi vinossa.
Kouvola kiittää.
Njääh.Forumin kattokerhoon liittyminen pieleen. Auto vain kyljelleen.
Kiva kuva kojelautakameralla.
Ei jatkoon.
Aika kuultaa muistot OlgallaHorisontti vinossa, sanottiin vanhaan hyvään aikaan forumilla.
Ei satu.Silmiin sattuu!
Oikein hyvä.Se piti olla ihan pieni yrttimaa parvekkeella. Ja pelkästään omaan käyttöön.
Tampereella?Ei ollut vaikea arvata missä talossa puskarunkkari asusti.
Oikein hyvä myöskin.Päiväntasaajalla ei tarvitse olla viherpeukalo onnistuakseen.
Olitko paikalla? Lähetä kuva toimitukseen!Lieksassa vakava huumeongelma, poliisilla ei mitään tietoa kannabiksen alkuperästä.
Niin on.Texasissa bonsaitkin on vähän kookkaampia.
Räpsähän se on, mutta senhän toki tiesitkin.Antsan turistiräpsy Milanosta oli tekniseltä osaamiselta odotusten mukainen.
Ei aina.Antsa kääntää risteyksessä vasemmalle.
Olisko mitään itse keksittyä?Tupakkako vaarallista? Paskapuhetta, ei tunnu missään. Mauri, 28 v.
Itse keksitty oli, tietty inspiraatiota tunnetusta nettimeemistä hain.Olisko mitään itse keksittyä?
Inspiraatio vai suora kopio?Itse keksitty oli, tietty inspiraatiota tunnetusta nettimeemistä hain.
Kuva on ihan erilainen. En nyt ihan ymmärrä mikä on ongelma.Inspiraatio vai suora kopio?
Aivan. Siis tämä:On kaiketi lupa lainata meemejä, tässä tapauksessa se tuskin vaan tulee olemaan voittajavastaus, koska sehän on jo selvillä.
Michael Jacksonin julkisuuskoulun läpikäynyt viisikymppinen Lewis Hamilton "vilkuttaa" paparazzeille.