Kuvis

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Tuomari on luihu hintti. Ja luulenpa, että sillä on vielä lisäksi paskaa housussa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tuomari on luihu hintti. Ja luulenpa, että sillä on vielä lisäksi paskaa housussa. Eikä siinä vielä kyllin - taitaapa olla juopahtava haisulikin!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kylläpä nyt miestä lyödään. Luulin olevani ihan hyvä jätkä. Tulis edes burb ja pyytäisi anteeksi.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mulla taitaakin olla yli puolen vuoden kuiva kausi voittojen suhteen. Vähän rupiaa olla motivaatio hukassa. Mennyt voitot ihan kaveripiirien mukaan ja sehän mulla on täällä sekä oikeassa elämässä noin yksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla taitaakin olla yli puolen vuoden kuiva kausi voittojen suhteen. Vähän rupiaa olla motivaatio hukassa. Mennyt voitot ihan kaveripiirien mukaan ja sehän mulla on täällä sekä oikeassa elämässä noin yksi.
Tsemppiä. Ootko miettiny mistä kaverittomuus mahtaisi johtua?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Albertia, vanhaa koiranaamaa panetti niin paljon, että silmissä näkyi hämähäkki väärin päin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Lepakon naamalla hämähäkki väärin päin.

Fap fap fap, eiku.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Eläinkunnassa ei tunneta suomalaista fraasia 'nakit silmillä'.
Kuvan lepakkonaaras on nauttinut yhden pihlajanmarjan liikaa ja illan mittaan kaikuluotaimeen on tarttunut muutakin kuin hyttysen ininää.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
"Hei kaverit! Nyt kun siirryin käyttämään tarkkuuskaikuluotausta, niin tältä hämähäkiltähän näyttäis puuttuvan kaks jalkaa!"
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Voitto meni JPP:lle.
- burbin kuvaan verrastama Forum-meemi osui hyvin - harkitsin palkitsemista jossain vaiheessa
- Jjusbanin juttu oli niin ikään mukana kalkkiviivoille, valitettavasti lajinmääritys meni pieleen eikä Albertin käyttäminenkään tilannetta parantanut. Idea oli kilpailun paras.
- Salmisen Jone, lyhyessä tekstissä pitää kaiken toimia, nyt jäi vähän vajaaksi
- Albert Oil, hmm - ok, vähän potkua puuttui (ja kyseessähän on siivetön kärpänen)
- markojiin teksti ei kärkikahinoissa tällä kertaa
- Captain Howdy, varmaa laatua, olisin itse jättänyt ensimmäisen lauseen kokonaan pois


10 Captain Howdy
8 burb
8 Albert Oil
6 joukahainen
5 Jjusban
4 Mehe Rienarsuo
4 Mosse
4 markoj
4 Aziz / Varaaziz
4 JPP
3 Fagerholm
2 mustakaari
2 Jacques
1 JayR
1 Puolipöhkö
1 AJ
1 Il Tempo Gigante
1 FW08
1 jjv
1 Racer X
1 tmoi
1 Zervuska Haidis
1 Sue_me
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös