Kvjat ja Verstappen vaihtavat tallipaikkoja - keskustelu

• Viestiketjun aloittaja SJ
  • Aloituspäivämäärä

Andon

Well-known member
Parilla ekalla sivulla on aika hupaisia kommentteja :D :alppu:

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Mutta mikä/kuka määrittää Verstappenin onnistumisen/epäonnistumisen RedBullilla?
Itse itseäni lainaten, kyllähän ensimmäinen kisa näytti, että tässä on tuleva Vettel, Hamilton, Schumacher yhdessä paketissa.
Toki kasvunvaraa on vielä rutkasti, ennenkuin voi verrata moninkertaisiin mestareihin.

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Itse itseäni lainaten, kyllähän ensimmäinen kisa näytti, että tässä on tuleva Vettel, Hamilton, Schumacher yhdessä paketissa.
Toki kasvunvaraa on vielä rutkasti, ennenkuin voi verrata moninkertaisiin mestareihin.
No, onhan noitakin heppuja verrattu pennusta asti entisaikojen mestareihin, joten yhtä hyvin Maxiakin voi verrata.

Kuinka järkevää se sitten on, on toinen kysymys. Max Verstappen ei ole tuleva Vettel tai Hamilton, hän on (tuleva) Max Verstappen.

henrizio

väärinkäyttäjä
Ihan kelvollisesti Max ajoi tänään, mutta ihan varmasti Kvyat olisi pystynyt vastaavissa asemissa pitämään Kimin takanaan. Hyvällä kuskilla pitää olla myös hyvää tuuria. :thumbup:

Masza

Well-known member
Sijainti
Täällä
Ihan kelvollisesti Max ajoi tänään, mutta ihan varmasti Kvyat olisi pystynyt vastaavissa asemissa pitämään Kimin takanaan. Hyvällä kuskilla pitää olla myös hyvää tuuria. :thumbup:
Olen melko varma siitä, ettei Kvyat olisi tänään voittanut, jos olisi RB:lla ajanut.

Dino246

Well-known member
Olen melko varma siitä, ettei Kvyat olisi tänään voittanut, jos olisi RB:lla ajanut.
Niin, kyllä minäkin luulen että Kvyat olisi samanlaisessa tilanteessa pystynyt pitämään Kimin takanaan, mutta toinen kysymys on se että olisiko hän päässyt samanlaiseen tilanteeseen?

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Niin, kyllä minäkin luulen että Kvyat olisi samanlaisessa tilanteessa pystynyt pitämään Kimin takanaan, mutta toinen kysymys on se että olisiko hän päässyt samanlaiseen tilanteeseen?
Tosi on. Olisiko aika-ajoissa ajanut tarpeeksi hyvin, jotta lähtöhässäkän jälkeen ei olisi jäänyt Bottaan ja/tai muiden taakse ja niin edelleen.

tyyny

legenda
Tosi on. Olisiko aika-ajoissa ajanut tarpeeksi hyvin, jotta lähtöhässäkän jälkeen ei olisi jäänyt Bottaan ja/tai muiden taakse ja niin edelleen.
Verstappen hävisi Ricciardolle neljä sekunnin kymmenystä aika-ajoissa. Hänen aika-ajosuorituksensa ei ollut millään mittarilla maaginen, ei edes erityisen hyvä. Kiinan ja Venäjän osakilpailuissa Kvyatin ero Riksuun oli samat neljä kymmenystä, joten Kvyatilla olisi ollut loistavat mahdollisuudet toistaa Verstappenin temppu.

JoneZi

User
Verstappen hävisi Ricciardolle neljä sekunnin kymmenystä aika-ajoissa. Hänen aika-ajosuorituksensa ei ollut millään mittarilla maaginen, ei edes erityisen hyvä. Kiinan ja Venäjän osakilpailuissa Kvyatin ero Riksuun oli samat neljä kymmenystä, joten Kvyatilla olisi ollut loistavat mahdollisuudet toistaa Verstappenin temppu.
0,4 sekkaa ja ihka ensimmäinen aika-ajo ja toinen päivä radalla kyseisellä autolla.

tyyny

legenda
Siitä ei saa kompensaatioita, ajoipa ensimmäistä tai tuhannetta kierrostaan. Kello ratkaisee ja maaliviivan ensimmäisenä ylittänyt voittaa. Verstappen ei tehnyt mitään sellaista, mikä ei olisi ollut minimaalinen realistinen odotusarvo myös Kvyatin kohdalla.

Joni

Well-known member
Aika jossittelua olisiko. Ehkä, ehkä ei. Jokatapauksessa aika maagisen virheetön suoritus Verstappenilta ja yllätyin kuinka rauhallinen ja tyyni oli voiton jälkeen. Erilaista ainakin verrattuna Vettelin ekoihin kirkumisvoittoihin. Toki niillä ei ole väliä vaan ajosuorituksilla. Kovat odotukset on on Red Bullilla Monacoon tietäsen auton vahvuudet.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Ja oli q1 ja q2 osioissa auton paremmin tuntevaa tallikaveriaan nopeampi ensimmäisessä aika-ajossaan RB:llä.
Verstappen ajoi hienot aika-ajon ja kisan. Q1 ja Q2 ajoilla ei ole mitään merkitystä, koska monesti ollaan nähty näitä, ketkä puristaa Q3:ssa loput mehut. Alut himmaillaan.