Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
CVhen kannattaa laittaa suoritetut maratonit, ironmanit ja voitetut sm-mitalit.

Sekä luottamustoimet esim. kaupunginvaltuustossa ja lautakunnissa.

(kun ei ole muutakaan laitettavaa)

Yli 5v. vanha ammattitutkinto ilman täydennystä = ei ammattitutkintoa.

Kiitos alojen kehittymisen ja EU-direktiivien.

Kyllä minäkin tiedän, kun vaikutus yltää autokoulun apuluokillekin.

Kuinkahan multa sujuisi tilinpäätös 2 sivuisella italialaisella kirjanpidolla? Tai kaipa se juuri sillä sujuis, mutta näistä ohjelmista en tiedä hevonvitunhumppaa. Kaipa niissä vain on tärkeää että tiliöi oikein, niin ohjelma hoitaa loput.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/93201-tyoton-sanoo-suorat-sanat-ei-minun-kannata-lahtea-toihin

Onko tässä Teurajärvessä sluibailijan vikaa?

Se on kyllä hieno logiikka, että koska hänelle itselleen löytyisi alansa töitä ansiosidonnaissluibailun päätteeksi, eikä 500 päivästä karsiminen vaikuttaisi häneen, niin siitä hyvästä joutaa rangaista heitä joilla edessä tippuminen työmarkkinatuelle.

No probleemahan on se ettei rahat riitä.

Olin tänään yhdessä rekrytilaisuudessa, joka oli ilmoitettu ihan yleisesti jne.
Mutta mitä ihmettä...olin ainut osallistuja. :rolleyes: Eikö työtarjoukset/mahdollisuudet kelpaa?

Ala ei vaan ole ns. oman koulutuksen mukainen, joten jää nähtäväksi.... jne. jne. :( Pari muuta koukkua matoineen on vedessä, jotka menisi tämän ohitse...ehkä.

nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa.png

Tuohon piti vastata aiemmin nii meinasin sillä että nimimerkin toinen osa on täysi fiktio jota ei ole olemassa missään suomen väestörekisterissä.. Mut ei mulla muuta. Työnhakua..

Työttömyys loppuu. Ihan jees mennä taas huomenna duuniin. Toisaalta ahdisti aika paljon, kun työttömänä ei voi olla lomalla.

Työttömyys loppuu. Ihan jees mennä taas huomenna duuniin. Toisaalta ahdisti aika paljon, kun työttömänä ei voi olla lomalla.

Jep. Vaikka ei ole töissä, ei se tunnu pätkääkään miltään "lomalta". Ainoa loman tunnun häilähdys on vaimon vapaapäivinä.

Olisi parin viikon duuni tarjolla,mutta byrokratian ja homman jälkeisten tukien jatkuvuuden loppumisen/katkeamisen pelossa arveluttaa ottaa vastaan. Ei siis mikään työkkärin juttu

Eikös kunnon kapitalisti tee työtä kuin työtä.

Työllähän rikastuu.