Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksi neuvo: vaihda duunia, kun tilaisuus on!

Näin ulkopuolisen silmin tarkasteltuna, se voi tehdä isännälle vain hyvää :ahem:

Ps. sähän voit sitten suositella mua sun nykyisiin hommiin ;)

Hakuaika päättyi, saapa nähdä kuinka käy.

Eka "haastattelu" takana. Jotain lippujen/lappujen täyttöa ja toinen haastis. Ei ihan niin nopea prosessi kuin aluksi annettiin ymmärtää, byrokratia vaatii uhrauksia. Kilpailijoista ei hajua, mutta edelleenkin pitäisi olla hyvät mahkut.

Toinenkin paikka tuli juuri hakuun, jossa vaativuusluokka (palkkakin) nousisi huomattavasti. Voisin hakea sitäkin jos alkaa kestää..

En muista milloin olisin viimeksi tehnyt pällitestin.

Varmaan intissä armon vuonna -98 pyrkiessäni lentoteknilliselle linjalle.

Onhan se hyvä välillä testata, tietävät lähettää hoitoon tarvittaessa.

Oliko koko päivän setti vai selvisitkö vähemmällä?

Vai oliko se "se" intin pällis? Pistääkö myös Cooperin juoksemaan?

Muutama tunti meni, ei tarvinnut urheilla.

Laskinta kyllä tarvitsi ja helvetinmoista pähkäilyä.

Rapon mukaan testit meni keskivertoa paremmin, joten vielä ei kuulu noutajien valkotakkien kahinaa käytävillä.

Kumpaako ne siis arvioi: mielenterveyttä vai yleistä näpsäkkyyttä?

The money from the sample allowed Gonjasufi to relocate from Vegas and purchase a house in Joshua Tree.
Saiskohan yhtä paljon rahea jos Jay Z:n sijasta Jay R haluaisi samplen nyysiä?
Voisin kyllä alkaa oman elämäni Gonjasuviksi.

Kiinnitin vain huomiota siihen, kun autoani 6.20 olin ottamassa parkkipaikalta 40paikan rivistä ja palasin pikakeikalta takaisin kotio nuokkumaan pariksi tunniksi klo 8.10, niin ainoa tyhjä paikka oli se minun jättämä ruutu ja vieressä samat autot kuin aikaisemmin lähtiessä. Eikö ihmiset käy töissä enää?

Sairaan hyvä läppä tällaiselle 200 työhakemusta jättäneelle.

Lopeta hakemusten kirjoittelu ja ala tehdä töitä!

Meil muuten kaipais omenapuut leikkuuta ja remonttijuttujakin olisi. Tuktukillekin pitäisi puhdistaa talli valmiiksi.

Korvauksesta voidaan sopia.