Albert Oil
Hippi ja juntti
Suosittelen vähän olemaan. Been there, done that. Mulla oli osittain provikkapalkka ja maanittelu, uhkailu ynnä painostus olivat ajoittain oikein oivia konsteja tehdä hyvää tulosta.Ei tulisi mieleenkään olla kusipää.
Suosittelen vähän olemaan. Been there, done that. Mulla oli osittain provikkapalkka ja maanittelu, uhkailu ynnä painostus olivat ajoittain oikein oivia konsteja tehdä hyvää tulosta.Ei tulisi mieleenkään olla kusipää.
"Jos tänään siittää lapsen niin milloin se on Kustavissa?" kysys entine miäs eukoltaan.Ukiin töihin ja Kustaviin lapsia tekemään.
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3124846/Autotehtaan+tyovaesta+kisa+Kustavi+tarjoaa+maksutonta+paivahoitoa
Myös oman ulosannin muotoa ja sisältöä hiomalla pääsee haluttuun lopputulokseen. Ehkä.Olisko kellä rautatankoa väännettäväksi?
Jos se on sinulle ihan sama, että tulkitsevatko työkkärissä mielivaltaisesti, niin ei kait siinä sitten. Nomilla nyt oli ihan hyviä pointteja.Myös oman ulosannin muotoa ja sisältöä hiomalla pääsee haluttuun lopputulokseen. Ehkä.
Siinä, että Albert-vero toimeenpantaneen täysimääräisenä. Ja se ei ole pikkujuttu se.5) jos töitä on rutkasti, missä ongelma?
Olihan se sun aiempi vastaus...nooh sanotaan nyt sitten mystiseksi.Mystinen vastaukseni tarkoittaa sitä että:
1) olen edelleen järjissäni
2) siksipä selvitän asian joulukuun aikana tai viimeistään tammikuussa, jolloin ensimmäinen palkanmaksu tulee mahdolliseksi
3) en hötkyile asiasta, jota en voi nyt ja heti ratkaista - jos työt ei jatku tammikuussa, asiasta on turha stressata, koska joulukuussa sain vielä ansiosidonnaista.
4) kun (ja jos) asia on ajankohtainen, töiden ajoittaminen ja palkanmaksu katsotaan kuukausi kerrallaan. Kai se työkkäri suostuu neuvomaan, kun kysyy neuvoja. Etenkin kun homma tehdään täysin lailisesti ja verokirjalla. Toistan asian: en suostu muuhun ja firmassa on näin toimittu kaikkien kohdalla.
5) jos töitä on rutkasti, missä ongelma?
Kiitoksia tiedoista, pannaan korvan taakse, muttei kuitenkaan paljaalla.Eikä tämä nyt mitään ilkeilyä ole, vaan varoittelua siitä että voi joutua pahaan/ikävään tilanteeseen kassojen/te-toimistojen/kelan yms. kanssa. Jotenkin on muutekin kuulostanut tai oikeastaan näyttänyt siltä, ettet ole vielä päässyt kunnolla "nauttimaan" byrokratian ihmeellisyyksistä.
Moni homma on tietty kiinni te-toimiston väestä. Miten ne ammattinsa ottaa ja osaa hoitaa. Onhan ne tietysti kaikenlaista nähnyt ja ehkä tulleet kyynisiksi, monestakin syystä. Ehkä sulla on sitten käynyt säkä tai olet hoitanut hyvin asiat, vaikka teksteistäsi voisi joskus toista päätellä.Kiitoksia tiedoista, pannaan korvan taakse, muttei kuitenkaan paljaalla.
Byrokratian ihmeellisyyksiiin olen tutustunut vasta hyvin vähän, mutta yhdyshenkilöni TE-toimistossa on hoitanut kaikki asiat mm. opiskelun yhteydessä 24 tunnin sisällä.
Liekö täällä Pirkanmaalla ja Pirkkalassa kaikki vähän sujuvampaa kuin periferioissa? Olen ihan oikeasti miettinyt tätä joskus, kun olen mitä erinäisempiä juttuja lukenut muiden työ- ja terveydenhuoltokuvioista.
Tai sitten mulla on käynyt vaan aina hiton hyvä säkä.
Silläpä saa jo laukullisen piimää ja leipää vaan.Tiedoksi että 1.5 x 10 e on 15 e.