Iso Masa
Anonyymit Kyynikot
Saanko tulla vihtomaan?Amatööri, minulla oma saunarakennus.
Heinäkuusta alkaen olen kahdessa duunissa. #AhnePaska
Saanko tulla vihtomaan?Amatööri, minulla oma saunarakennus.
Et kai meinaa olla syyskuuhun asti työttömänä ja kuluttaa yhteiskunnan varoja?Asiat meni nykyduunissa liki kuten arvelin: tänään kyselivät että tulisinko syyskuussa samanlaiselle keikalle. Odotin että jo elokuussa, mutta sopii omiin aikatauluihini vielä paremmin.
Se on sitten 3 kk:n kesis remonttihommien ja puheluhommien merkeissä. Tuohon koiran tulon ajankohtaankin kuviot linkattuna, homma meni aivan nappiinsa. Karvakamun saa jo sisäsiistiksi sekä totutettua talon tavoille. Vaimo voi sitten syksyllä taas ottaa koko koplan yhdellä koiralla vahvistettuna työpaikalleen arkipäivisin.
Lisäksi yhdestä firmasta soiteltiin, jonne "suhteilla" meni aikanaan CV ja suosituspuhelu. Saa nähdä josko sieltä joskus jotain vielä poikisi, nyt ei ollut tarjota duunia, mutta tarkistelivat erinäisiä asioita.
En toki, onhan mulla toinenkin homma.Et kai meinaa olla syyskuuhun asti työttömänä ja kuluttaa yhteiskunnan varoja?
Liittynee eläinten parkitsemiseen ja nahkojensa myymiseen turhantärkeille mummeleille?En toki, onhan mulla toinenkin homma.
Kukkapuska, konjakkipullo ja suklaarasia vielä niin rekrytoija heltyy.”Piilaaksossa on tapana lähettää haastattelun jälkeen käsin kirjoitettu kiitoskirje”
Tuohan vaikuttaa hyv... silkalta paskalta.Työttömät palkatta töihin yrityksiin – hallitus esittää kokeilua
Tämä työkokeilu niskalaukauksen uhalla lisää varmaan palkkatyöpaikkoja uusiin sfääreihin.
Jaahans, täällä Savossa sitten yli 50 vuotiaat potkitaan pois ja otetaan ilmaisia tilalle.Työttömät palkatta töihin yrityksiin – hallitus esittää kokeilua
Tämä työkokeilu niskalaukauksen uhalla lisää varmaan palkkatyöpaikkoja uusiin sfääreihin.
Huomenna työpaikkahaastatteluun Tampereen suunnalle.
Saapa nähdä, saapa nähdä..
Eilinen haastis meni ihan ok.
Kattellaan ja kuunnellaan..
Ilmeisesti täytin valintakriteerit parhaiten.Valintakriteereinä ovat mm. ornarius ja yleinen homous, että
:thumbup:Ilmeisesti täytin valintakriteerit parhaiten.
Näinpä työmatka kasvanee lähes viisinkertaiseksi nykyisestä.
Muutat tampereelle ja ostat sen bensarohmun!Ilmeisesti täytin valintakriteerit parhaiten.
Näinpä työmatka kasvanee lähes viisinkertaiseksi nykyisestä.
Johan sitä on hetken aikaa tarkasteltu ysitien ja Tampereen ohitustien liikennettä kauhunsekaisin tuntein.No nyt tulee rapoa sitten vähän enämpi työmatkaliikenteestä ja toheloista ratin takana.
Tokihan tuokin vaihtoehto on olemassa.Muutat tampereelle ja ostat sen bensarohmun!
Onnea! :thumbup:Ilmeisesti täytin valintakriteerit parhaiten.