Örfil
Guest
Yhtälailla kuin Alppu, olen aiheuttanut varmaan hörähdyksiä eri firmoissa, vaikka olen ihan tosissani hakenut varastojampan paikkoja ja muutamaan olisin mennyt vaikka ilmaiseksi, koska *työnantaja*.
Olen ollut varastojamppa. Ja varastokirjuri, varaosavarastokirjuri, romuvastaava ja alialikonsultti. Mitähän sitä tekisi isona?Yhtälailla kuin Alppu, olen aiheuttanut varmaan hörähdyksiä eri firmoissa, vaikka olen ihan tosissani hakenut varastojampan paikkoja ja muutamaan olisin mennyt vaikka ilmaiseksi, koska *työnantaja*.
Tekninen piirtäjä ja luontokartoittaja.Mihin on koulutus?
Ja noista hommista ei lyödy mitään tekemistä?Tekninen piirtäjä ja luontokartoittaja.
Olen ollut varastossa esimieshommissa ja ostajana, siksipä kai kuvittelevat että se yhdistettynä ikääni on mahdoton yhdistelmä olla lattiatason hommissa. Ei auta vaikka kirjoittaa hakemukseen erikseen ettei asiassa ole ongelmaa.Olen ollut varastojamppa. Ja varastokirjuri, varaosavarastokirjuri, romuvastaava ja alialikonsultti. Mitähän sitä tekisi isona?
Kakkoseen ei kannata liian isoa laittaa.Löin kakkosfirmaan sellaisen palkkapyynnön pöytään, ettei ole kuukauteen kuulunut enää pihaustakaan sieltä.
Löytyy, pitäisi vaan saa myös rahaa elämiseen jostain. Piirtäjän hommat on taakse jäänyttä elämää, kehitys ajoi ohi kun taas luontokartoittajan töitä riittää vuoden puolikkaalle.Ja noista hommista ei lyödy mitään tekemistä?
Ikä on ikävä kyllä aikamoinen este, samoin krooninen sairaus. Ainakaan vakihommiin, määräaikaisiin onneksi vielä pääsee.Olen ollut varastossa esimieshommissa ja ostajana, siksipä kai kuvittelevat että se yhdistettynä ikääni on mahdoton yhdistelmä olla lattiatason hommissa. Ei auta vaikka kirjoittaa hakemukseen erikseen ettei asiassa ole ongelmaa.
Hyvän maun rajat :doubtful:Luetaanko siis forumismi krooniseksi sairaudeksi?
Menee samassa kohtaa bikini- eli rusketusrajojen kanssa.Hyvän maun rajat :doubtful:
Nykymaailmassa ihmisellä pitäisi voida olla monia ikiä ja identiteettejä, joista voisi valita sen sopivimman tilanteesta riippuen. Ikä ja identiteettihän ovat subjektiivisia kokemuksia.Ikä on ikävä kyllä aikamoinen este
Toki näin teenk'.Tee Alppu kaksi ääripään CV:tä jotka lähetät aina molemmat, vastaanottaja lukee sitten mieleisensä ja valmentajatkin ovat tyytyväisiä. Työnsaantimahdollisuudet saattavat kaksinkertaistua ihan muuten vaan.