Antsa Rieppo
Well-known member
Käyttää. Vähän isompi kuvio takana.Käyttääkö myös säännöllisesti?
Tiesithän että melatoniinin teho katoaa kun olet käyttänyt niitä muutaman kuukauden?
Käyttää. Vähän isompi kuvio takana.Käyttääkö myös säännöllisesti?
Tiesithän että melatoniinin teho katoaa kun olet käyttänyt niitä muutaman kuukauden?
CIMH. Mutjoo ja anyways.Niin juu, tuli yhteen mestaan käytyä haastattelussa, meni hyvin. Kutsu tuli toimarin jatkohaastatteluun, meni hyvin. Tuli ilmoitus, että top 2:ssa oltiin mutta "senioriteetti" oli toisella hakijalla tehtävään parempi. Voinee nyt sanoa, että virka-ageni ei ollut perfect.
Ehkäpä ei ollut ihan oma paikka nyt muutenkaan, kun olo oli lähinnä helpottunut kun tuli eioo-puhelu. Annoin kuitenkin armollisesti luvan pitää CV:ni tulevia rekrytarpeita varten jemmassa.
Ko. firman lomarahapolitiikasta ei tietoa.
Pitäisi olla enämpi perfect age ja 10 vuoden kokemus alalta.Siinä se olis melkoset vaatimukset jos Pekkixen ikäinen juristinplanttu olisi johonkin duuniin liian vanha.
CIMH. Mutjoo ja anyways.
Meinaatko, että olit liian vanha vai nuori? Ikärassissmi.
En mä onneksi liian vanha kovin moneen mestaan (vielä) ole. Toki sillä näppituntumalla joka mulla on valmistujien keski-iästä, ei sekään tilanne kovin kaukana taida olla...Siinä se olis melkoset vaatimukset jos Pekkixen ikäinen juristinplanttu olisi johonkin duuniin liian vanha.
Juu haastankin. Lisäksi Helsingin yliopiston!Vanhuspapat vie PekPoyn työt. Pitäis haastaa oikeuteen kaikki.
Ääähhh... Olisit sanonut että haluatteko että muut kouluttaa teille työntekijän ja keräätte vain rusinat pullasta.Niin juu, tuli yhteen mestaan käytyä haastattelussa, meni hyvin. Kutsu tuli toimarin jatkohaastatteluun, meni hyvin. Tuli ilmoitus, että top 2:ssa oltiin mutta "senioriteetti" oli toisella hakijalla tehtävään parempi. Voinee nyt sanoa, että virka-ageni ei ollut perfect.
Ehkäpä ei ollut ihan oma paikka nyt muutenkaan, kun olo oli lähinnä helpottunut kun tuli eioo-puhelu. Annoin kuitenkin armollisesti luvan pitää CV:ni tulevia rekrytarpeita varten jemmassa.
Ko. firman lomarahapolitiikasta ei tietoa.
No tuota, en oikeastaan ymmärrä miksi tuo seikka minua työntekijänä kiinnostaisi lain'.Ääähhh... Olisit sanonut että haluatteko että muut kouluttaa teille työntekijän ja keräätte vain rusinat pullasta.
Pääsisit tuomaan esille kuinka ahne, itsekeskeinen ja omaa etua ajava paskiainen työnantaja onkaan.No tuota, en oikeastaan ymmärrä miksi tuo seikka minua työntekijänä kiinnostaisi lain'.
Vähän tätä ja enämpi omanarvontuntoa. Firma ilmoittaa että 'säälistä' pitävät nimen listalla jos vaikka kaveri tuosta kehittyy, kun ei nyt ole sopiva. Siinä vaiheessa kun Pekkis olisi sopiva, niin firma vissiin olettaa, että mr P tulee vihellyksestä paikalle. Mutta ei ole valmis tekemään mr P:stä sopivaa.Pääsisit tuomaan esille kuinka ahne, itsekeskeinen ja omaa etua ajava paskiainen työnantaja onkaan.
Hyötyy siitä välillisesti muut. Kun X nakkelee niskojaan, Z ja Y on vahvemmilla seuraavassa työnhaussa ko. lafkaan ja mahdollisesti myös sen sidosryhmiin. Solidaarisuutta.Eiköhän tuo työnantajan tapa sanoa "pidämme CV:si täällä tulvaisuuden tarpeita varten" ja työnhakijan vastaus siihen että "juu, se sopii, palataan asiaan" ole sellainen perusriitti, joka vaan tehdään yleensä. Kohteliaisuudesta.
Ei kai siinä niskojen nakkelu aja kenenkään asiaa?
Ei tietenkään.Mua särkee päätä.
Paljon.
Olisko Pekkiksen pitäny sanoa, että vittu älkää soittako tänne enää koskaan?
Ok.Ei tietenkään.
No kuka on käskenyt nakkelemaan niskoja? Voi kai sitä asiallisen jämptisti toimia?Eiköhän tuo työnantajan tapa sanoa "pidämme CV:si täällä tulvaisuuden tarpeita varten" ja työnhakijan vastaus siihen että "juu, se sopii, palataan asiaan" ole sellainen perusriitti, joka vaan tehdään yleensä. Kohteliaisuudesta.
Ei kai siinä niskojen nakkelu aja kenenkään asiaa?