Antsa Rieppo
Well-known member
Duunissa. Ensi viikolla huilaan Juplan puolesta. Jupla on luvannut töitä.
Olen ikionnellinen tästä.
Olen ikionnellinen tästä.
Väärään välilehteen kirjoitit. Anna kun autan: www.hommaforum.org .Kajon maksaa neekereille ihan kaiken.
Hyvin laiteltu. Ja osoitettu.Väärään välilehteen kirjoitit. Anna kun autan: www.hommaforum.org .
No nyt natsas miesystävällä. Enää on ehdoista (lomat, irtisanomiset, kultaiset kädenpuristukset, etc, jne...) sopimatta.Aika kovaa rekryduunia tehdään tuolla johtajatasolla. Oikeaa äijää etsitään isolla rahalla. Psykotestit 8h pitkiä.
Pääsisinpä tuonne Kari Aallolle pakkotöihin <3Elimäkeläinen toimitusjohtaja: Alle 30-vuotiaat pakkotöihin
Hupparipoikia, jotka örisevät myssyjensä alta, hipelöivät älypuhelimiaan, valvovat yöt ja nukkuvat päivät. Ja vieroksuvat raakaa työtä.
Edellä kuvatun oloisia nuoria löytyy ammattikoulun käytäviltä liian paljon. Tätä mieltä on lvi-, metalli- ja peltialan yritystä johtava Kari Aalto.
— Näiden kavereiden pitäisi päästä tekemään vain iltavuoroja. Kuka nämä ottaa töihin? Ei kukaan.
Elimäkeläisen R. A. Wickholm Oy:n toimitusjohtajan mukaan muutos on tapahtunut muutaman vuoden aikana. Tästä muutoksesta Aalto sanoo olevansa ”erittäin huolissaan”.
Aallon mielestä yhteiskunta kompastuu omaan mahdottomuuteensa, jos tilanteelle ei tehdä jotain.
— Suomi tarvitsee jotain jalostusta.
Aallolla on tilanteeseen raju ehdotus: Kaikille alle 30-vuotiaille pitäisi määrätä työvelvoite. Näin he pääsisivät työnsyrjään kiinni ja oppisivat rytmin.
— Töitä on, jos niitä vain tahtoo tehdä.
En mä usko työvelvoitteen kauheasti närää aiheuttavan mikäli työnantajalla on palkanmaksuvelvoite.Pääsisinpä tuonne Kari Aallolle pakkotöihin <3
Se toki olisi asia erikseen. Palkatonta pakkotyötähän tuo häiskä varmaan tuossa kyllä visioi.En mä usko työvelvoitteen kauheasti närää aiheuttavan mikäli työnantajalla on palkanmaksuvelvoite.
Vanha sanonta kuuluu, että ei Jumala laiskoja ruoki. Mutta mitä tekee valtio nimeltä Suomi..?Se toki olisi asia erikseen. Palkatonta pakkotyötähän tuo häiskä varmaan tuossa kyllä visioi.
Terve Kari Aalto.Vanha sanonta kuuluu, että ei Jumala laiskoja ruoki. Mutta mitä tekee valtio nimeltä Suomi..?
Palkatonta pakkotyötähän tuo häiskä varmaan tuossa kyllä visioi.
Ootko jäsen?Pitäisiköhän tempaista ja laittaa ammattiliiton suljetulle Facebook-sivustolle humoristissävyisehkö vihjaus siitä, että mulle voisi soitella selvästi nykyistä enemmän työkeikkapoliittisissa asioissa? Jotenkin ei kehtais mutta toisaalta.