Timo Virtanen
Ihan tavallinen Virtanen
Viikolla 16 alkaisi näillä näkymin työt. Onhan se ollut pitkä rekrytointiprosessi, mutta hätäilemällä ei synny kuin ku*ipäisiä kakaroita.
Kutipäisiä? Kuqipäisiä? Kumipäisiä?Viikolla 16 alkaisi näillä näkymin työt. Onhan se ollut pitkä rekrytointiprosessi, mutta hätäilemällä ei synny kuin ku*ipäisiä kakaroita.
Hieno juttu. :thumbup: Päivällä mietin jo, että mitenkähän kävi, kun et ole viime aikoina kertonut etenemisestä.Viikolla 16 alkaisi näillä näkymin työt. Onhan se ollut pitkä rekrytointiprosessi, mutta hätäilemällä ei synny kuin ku*ipäisiä kakaroita.
Vastahan tuossa 31.3. kerroin, että prosessi oli edelleen vaiheessa. Ja on sitä toki vieläkin, kunnes on nimi papereissa.Hieno juttu. :thumbup: Päivällä mietin jo, että mitenkähän kävi, kun et ole viime aikoina kertonut etenemisestä.
Vaikka se harkkapaikan löytäminen vaikeaa onkin, kannattaa muistaa että helppoa se itse harjoittelukaan ei ole.Ottamatta enempää kantaa tuohon toiseen toikkiin niin vähän vakavampaa asiaa elikkäs suurinosa tutkinnosta on suoritettu muuta kuin enään työharjottelujakso jäljellä. Enään se vaikein eli paikan löytäminen ja mulla on enää 2vk aikaa löytää se ja viimeistään Toukokuun alussa pitäisi olla jo työssäoppimassa. Viimeistään toivonmukaan loppukesästä/alkusyksystä mulla on jo toinen tutkinto taskussa.
Hemmetin hieno juttu, onneksi olkoon!Viikolla 16 alkaisi näillä näkymin työt. Onhan se ollut pitkä rekrytointiprosessi, mutta hätäilemällä ei synny kuin ku*ipäisiä kakaroita.
Hieno homma että duunia löytyi! Onnea uuteen alkuun, tuommoisen katkon jälkeen se rytmin löytäminenkin on vähän haastavaa, mutta äkkiä se sieltä tulee!Vastahan tuossa 31.3. kerroin, että prosessi oli edelleen vaiheessa. Ja on sitä toki vieläkin, kunnes on nimi papereissa.
Tuossa just laskin, että 27.4. tulis 1,5 vuotta täyteen siitä, kun ekan kerran heräsin aamulla vailla työnantajan toivetta lähteä töihin.
Mahtavaa!Viikolla 16 alkaisi näillä näkymin työt. Onhan se ollut pitkä rekrytointiprosessi, mutta hätäilemällä ei synny kuin ku*ipäisiä kakaroita.
Mun mielestä se on ollu ihan tuurista kiinni. Välillä tulee parissa päivässä, välillä kestää toista viikkoa. Siellähän niiden nettisivulla voi käydä katsomassa, josko on maksupäätöslappu tehty. Siitä menee yleensä sitten 2:kaksi päivää että rahat tulee tilille.Jostain syystä IAET:n ansiosidonnaisen maksu on nykyään hidasta.
Ennen anomuksen laitosta meni kaksi päivää ja oli massit tilillä sekä bakkanaalit alkoivat. Nyt menee toista viikkoa, ennen kuin tilillä on tapahtumia.
No, kerran tuo "siirto" kirpaisee, jos se on näin jatkossakin, mutta jos välillä tulee heti ja välillä maksu venyy, se on hieman hankalaa.
Mielenkiinnolla odotan minkälainen kroisossumma sieltä pamahtaa, kun on tuo korotettu koulupojanlisä nyt mukana.
Tuo koulupojanlisä voi olla syy viiveeseen, koska joku muutos aiempaan on tapahtunut ja vaatii ihmistyövoimaa käsittelyyn. Mun käsittääkseni (ei millään muotoa tietoa), homma sujuu automaattisesti jos mitään erikoista ei ole tapahtunut. Jos on vaikkapa päivän duunissa, osallistuu työvoimakoulutukseen, lapsi syntyy tai jotain muuta, niin viivettä tulee.Jostain syystä IAET:n ansiosidonnaisen maksu on nykyään hidasta.
Ennen anomuksen laitosta meni kaksi päivää ja oli massit tilillä sekä bakkanaalit alkoivat. Nyt menee toista viikkoa, ennen kuin tilillä on tapahtumia.
No, kerran tuo "siirto" kirpaisee, jos se on näin jatkossakin, mutta jos välillä tulee heti ja välillä maksu venyy, se on hieman hankalaa.
Mielenkiinnolla odotan minkälainen kroisossumma sieltä pamahtaa, kun on tuo korotettu koulupojanlisä nyt mukana.