Mistäkohtaa?Metanolman sanoi:Trullin uusi kypärä on ihan siisti!
Pitäisikö perustaa toinen topic, "Hiustyylit 2008"?veekasi sanoi:Sama noille potille, eikös se ole pääasia, mitä on kypärän sisällä:doubtful:
Onks se kuma hyvä asia? Mun mielestä on aika mielikuvituksetonta, että suomalaisen F1 kuskin pitää kopioida kypärän kuviointia sumalaiselta ex-F1-kuskilta. Tosin jos omia ideoita ei ole, pakko kai se on sitten kopioida muilta.Bobakki sanoi:Kovalaisen designista tykkään myös erityisesti JJ Lehto -assosiaation vuoksi.
Minulle juuri nimenomaisen kuljettajan kypärämuodin kopiointi on hyvä juttu, sinä voit sen toki kokea typeränä ja mielikuvituksettomana.Skenejeesus sanoi:Onks se kuma hyvä asia? Mun mielestä on aika mielikuvituksetonta, että suomalaisen F1 kuskin pitää kopioida kypärän kuviointia sumalaiselta ex-F1-kuskilta. Tosin jos omia ideoita ei ole, pakko kai se on sitten kopioida muilta.
Jepjep. Kirjaimellisesti.Trone sanoi:Mielestäni Trullin hiustyyli on laskenut kuin lehmänhäntä sitten Renault-aikojen.
No, ne vasta oiski rumia! :yuck: Sponsorien logoja niistä vois kyllä vähentää...Pahkasika sanoi:Eipä nuo kypärät ole pitkään aikaan olleet mitenkään hienoja. Sponsorit äkkäsivät ne joskus vuosituhannen vaihteessa ja siitä lähtien on niissäkin entistä enemmän mainoksia ja väritykset vaihtuu joka kisaan tai joka kauteen. FIA sais määrätä max. kolme väriä sisältävät kypärät kaudelle 2009 :ahem:
Ei kuulemma ole ollut tarkoituskaan olla..Eddie Rickenbacker sanoi:Onko sillä ollut koskaan täysin samoissa väreissä Ykkösissä kahtena peräkkäisenä kautena?
Ei nyt täysin identtisiä oo ollu eri vuosina, mut miks pitäis, ei autotkaan pysy samana vuodesta toiseen. 2003-2005 ei ollu kyl suuria eroja, poikkeuksena piristävät Monacoextrat. Kuvia sivun alalaidassa ->Eddie Rickenbacker sanoi:Kimin kypäräkehitys on ollut ihan helkkarin masentavaa katseltavaa. Onko sillä ollut koskaan täysin samoissa väreissä Ykkösissä kahtena peräkkäisenä kautena?
Mitä perhanan mereneläviä siinä leuassa on... toivottavasti eo oo tatuoituna kanssa...J.Hunt sanoi:Kimi näyttää olevan liikkeellä uudella versiolla viimevuotisesta.
Mites muut?