Kypärät 2013

  • Viestiketjun aloittaja mjs
  • Aloituspäivämäärä

Red Evil

Well-known member
Liittynyt
21.12.2012
Viestit
210
Toihan Hamiltonin potta on ihan hieno jos ei olisi punasta ja sinistä...:D
 

Hakseli90

Kohti uusia pettymyksiä
Liittynyt
29.12.2010
Viestit
317
Sijainti
Turku
No huhhuh! Odotin kyllä Hämiksen potalta jotain ton tapasta, mutta en ihan tommosta oksennusta. Olis pitäny vanhan designin
 
Viimeksi muokattu:

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Pirun nätti tuo Hamiltonin uusi kypärä. Jos Nico pysyy samassa maalauksessaan niin selostuskoppilaisille tulee jälleen sekavia hetkiä.
 

Alien Eel

Well-known member
Liittynyt
7.2.2011
Viestit
401
Ite tykkään noista moderneista maalauksista, mutta mitä he*******? Tuo on kyllä ruma.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Pirun nätti tuo Hamiltonin uusi kypärä. Jos Nico pysyy samassa maalauksessaan niin selostuskoppilaisille tulee jälleen sekavia hetkiä.
Ei tule jos seuraa ulkolaisilta kanavilta kisat. Mutta en kyllä itse nätiksi voi tuota sanoa edes silmät kiinni. Olisiko ollut sarkasmia? :D
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Ei tule jos seuraa ulkolaisilta kanavilta kisat. Mutta en kyllä itse nätiksi voi tuota sanoa edes silmät kiinni. Olisiko ollut sarkasmia? :D
Ei ollut sarkasmia. Tykkään myös siitä, että tuo visiirin vahvike on integroitu tuohon maalaukseen.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Hämin uutta pottaa jos vertaa viime vuotiseen. Värit ja perusdesign on suht entisellään. Tunnistaa ainakin Hamlton kypäräksi 100 metrin päästäkin. Monsterin rinkula sopii kokonaisuuteen paremmin kuin viime vuoden Vodafone. Etuosassa ei mainoksia kuten viime vuonna. Eloksoidut visiirin kiinnikkeet hyvä pikkulisä. Ihan hyvä kokonaisuus. Mustakarilla varmasti vaikeaa/mahdotonta jos Nico jatkaa myös keltaisella päävärillä.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Ei ollut sarkasmia. Tykkään myös siitä, että tuo visiirin vahvike on integroitu tuohon maalaukseen.
Ok, piti vaan varmistaa. Omaa silmää kun miellyttää jokin tuon Hamiltonin uuden kypärän ja Häkkisen tyylin välimaastosta. Buttonilla on on esim. aika kiva, riittävän selkeä ja omaa pikku jekkua mukana.

Aikanaan myös Alesin ja Schumin kypärät miellyttivät silmää (90-luvusta puhutaan).
 

DuckAvenger

Katollaan
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
780
Hirveä toi hamiltonin kypärä. Näyttää siltä kuin maalitaiteilija olisi saanut 5min välein uuden idean ja läiskässyt värit pintaan. Kuten jo tuossa aiemmin mainittiin, niin oksennus tuo on.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6737
Sijainti
Täällähä mä
Tässä selkeämpi foto hämiksen potasta.
Näyttää tässä kuvassa hieman paremmalta, mutta itelle ei silti nappaa.

 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Tuossa Hämiksen potassa on vaan yksinkertaisesti liikaa kaikkea mahdollista efektiä/kilkettä ollakseen tyylikäs. Jotenkin tulee mieleen sellainen kun jollekin koululaiselle annetaan tehtäväksi tehdä joku disco-juliste jollakin Wordilla tai owerPointilla ja sitten siihen pitää tunkea kaikki mahdolliset efektit mitä siitä ohjelmasta löytyy.

Tällaisen vahvasti "old skool -miehen" silmään sattuu nuo tämän päivän kypärät, aika harvassa alkaa olla sellaiset yksinkertaisen tyylikkäät potat. Kimillä on nyt pari viime vuotta ollut sellainen mutta toisaalta en pidä siitä että tuo kypärän design muuttuu niin usein. Minä tykkäsin tästä vanhasta meiningistä että kypärä pysyi ainakin lähes koko uran ajan samanlaisena tallista riippumatta, ja värit ja designit oli sen verran selkeitä että ne erotti helpommin kuin nämä nykyiset miljoona eri väriä ja efektiä sisältävät oksennukset.

EDIT: Bottaksen kypärää ei ole tainnut vielä näkyä missään? Vieläköhän evgraphics tekee tuon vai onko Bottaskin hypännyt Uffen tai jonkun muun isomman tekijän leiriin? Tuo evgraphics on tehnyt ainakin rallipuolelle monia minun silmääni miellyttäviä kypäriä.
 
Viimeksi muokattu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Bottaksen kypärää ei ole tainnut vielä näkyä missään? Vieläköhän evgraphics tekee tuon vai onko Bottaskin hypännyt Uffen tai jonkun muun isomman tekijän leiriin? Tuo evgraphics on tehnyt ainakin rallipuolelle monia minun silmääni miellyttäviä kypäriä.
Eipä oo vielä julkaistu ja viime vuonna ainakin oli evg:n maalaama.
 

tmekt

Well-known member
Liittynyt
23.7.2012
Viestit
475
En kyllä ymmärrä miten joku ei hämiksen potan uudesta värityksestä pidä, paljon parempi kuin vanha josta mieleen jäi lähinnä ylitsepursuava mutta pliisu kusenkeltainen väri. Tässä uudessa värit jotenkin paljon paremmin tasapainossa.

Tiiä sitten miten sopii mersun väritykseen
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Lewis ja Paul, mitä teidän kypärämaalauksenne merkitsevät teille?

- No mä olen aina pitänyt vaahtokarkkioksennuksesta ja sit kolmivuotiaiden vahaliitutyöt on jotenki tosi puhuttelevia. Et niitä mä oon niinku pyrkiny tuomaan tässä esiin.
- Joo, sama juttu mulla. Ja pallomeri on aina ollu mulle tärkee paikka.
 

Red Evil

Well-known member
Liittynyt
21.12.2012
Viestit
210
Lewis ja Paul, mitä teidän kypärämaalauksenne merkitsevät teille?

- No mä olen aina pitänyt vaahtokarkkioksennuksesta ja sit kolmivuotiaiden vahaliitutyöt on jotenki tosi puhuttelevia. Et niitä mä oon niinku pyrkiny tuomaan tässä esiin.
- Joo, sama juttu mulla. Ja pallomeri on aina ollu mulle tärkee paikka.
:D
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Lewis ja Paul, mitä teidän kypärämaalauksenne merkitsevät teille?

- No mä olen aina pitänyt vaahtokarkkioksennuksesta ja sit kolmivuotiaiden vahaliitutyöt on jotenki tosi puhuttelevia. Et niitä mä oon niinku pyrkiny tuomaan tässä esiin.
- Joo, sama juttu mulla. Ja pallomeri on aina ollu mulle tärkee paikka.
DiRestalle (jos häneen nyt viitattiin) antaisin sentään propsit Skotlannin lipun rististä. Nimestä voisi päätellä myös jotain Italiaan viittaavaa, niin ehkä punavihervalkeaa voisi sillä selittää. Tai sitten ihan vaan Intialla.

Tavallaan en tykkää tallin mukaan vaihtuvasta värityksestä. Aiemmin mainitsemani esimerkki Schumistakin pitää tässä paikkansa, se ei-punainen versio oli paljon parempi.
 
Ylös