Kyrpänaama pillufeissi -leikki

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Säännöt on ne, että toinen sanoo toista esim. kyrpänaamaksi ja sitten se on kyrpänaama. Sanoja itse muuttuu pillufeissiksi ja sitten aloitetaan alusta.

Voittaja on se, joka tekee kaikista muista pelaajista kyrpänaamoja ja itse jää ainoaksi pillufeissiksi.
 

Örfil

Guest
McRäkä

Ansaitsee ulkopatrioottina ko. arvonimen

Otto Wille Kuusisen viitoittamalla tiellä. On tehnyt ansiokasta työtä Suomen liittämiseksi fasistiseen Venäjään jo vuoden.
Itkee jostain EU:sta kun tavoite on olla neuvostotasavalta, vailla isänmaaata.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tsuhna, Jacques, RacerX, McRäkä ja Otto Wille Kuusinen on kyrpämaama!
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Dominicilla ei ole pillufetissiä.

Leikinkö oikein?
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Säännöt on ne, että toinen sanoo toista esim. kyrpänaamaksi ja sitten se on kyrpänaama. Sanoja itse muuttuu pillufeissiksi ja sitten aloitetaan alusta.

Voittaja on se, joka tekee kaikista muista pelaajista kyrpänaamoja ja itse jää ainoaksi pillufeissiksi.
Dompalla on...tai olisi, jos sillä kylpä. Ja se kan sais. Aika kylpänaama.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Eikös tämä ole jo tavallaan tehty.

...naurunappula ei suvaitse kuvalinkkausta. Linkki poistettu.....
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tekis mieli hommata eräänlainen kyrpänaama. Rouva ei ihan täysin ajatusta tyrmännyt, oli jopa perehtynyt moisiin hieman. Saapa nähdä. Sen jälkeen oisin hetkittäin niinku samaan aikaan sekä kyrpänaama että pillufeissi. Aikamoista olisi se. Toivottavasti toteutuu.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
McRäkä

Ansaitsee ulkopatrioottina ko. arvonimen

Otto Wille Kuusisen viitoittamalla tiellä. On tehnyt ansiokasta työtä Suomen liittämiseksi fasistiseen Venäjään jo vuoden.
Itkee jostain EU:sta kun tavoite on olla neuvostotasavalta, vailla isänmaaata.
Kokovartalokyrpä jyrähti! :tongue:

Heitäpä toki lähdettä kehiin väitteillesi. Pitäs vissiin vähentää kännissä postailua jos oon tommosia kirjotellut, mut eipä Rääseriä parane epäillä kun sehän on tietysti aina oikeassa.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Eikös huomenna ole tavallinen arkipäivä?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tekis mieli hommata eräänlainen kyrpänaama. Rouva ei ihan täysin ajatusta tyrmännyt, oli jopa perehtynyt moisiin hieman. Saapa nähdä. Sen jälkeen oisin hetkittäin niinku samaan aikaan sekä kyrpänaama että pillufeissi. Aikamoista olisi se. Toivottavasti toteutuu.
Hetkinen, hetkinen! Keskustellaan asiasta nyt vähän enemmän. Mieleen tulee joku lateksinen naamari, jossa suulle on tehty toinen funktio, eli kyrpä. S/M piireissä taitanee olla vakiorekvisiittaa, mutta että.

Harmittaa kun ei saa kiksejä noin. Voisi olla riemukkaampaa elo, jos mielikuvitus olisi aktiivisempi, mutta kun ei ole.

Teeskentelyn pelleilyksi menisi täällä. Silti peukut!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hetkinen, hetkinen! Keskustellaan asiasta nyt vähän enemmän. Mieleen tulee joku lateksinen naamari, jossa suulle on tehty toinen funktio, eli kyrpä. S/M piireissä taitanee olla vakiorekvisiittaa, mutta että.

Harmittaa kun ei saa kiksejä noin. Voisi olla riemukkaampaa elo, jos mielikuvitus olisi aktiivisempi, mutta kun ei ole.

Teeskentelyn pelleilyksi menisi täällä. Silti peukut!
Niitä on joo naamareita ja sitten hihnoilla kiinnitettäviä keinokikkeleitä. On vähän monimutkaisempia hihnavirityksiä ja sitten käsittääkseni huonoimmillaan vaan sellanen yks hihna pään ympäri, mikä on esim. gagballissakin. Mä luulen, että tulemme päätymään monimutkaiseen hihnaviritykseen. Maskeista tulee niin absurdi ja toisaalta stereotyyppisen ässämmän harrastajan olemus, että se saattais viedä fiilikset. Ehkä.
Kyllähän toi elo hitusen riemukkaampaa on, kun tuollasista saa kiksejä, mut ei sellaset joo kaikille sovi. Eikä se välttämättä olisi kovinkaan hauskaa, jos toinen tai molemmat on vaan olevinaan hommassa mukana.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kyllähän toi elo hitusen riemukkaampaa on, kun tuollasista saa kiksejä, mut ei sellaset joo kaikille sovi. Eikä se välttämättä olisi kovinkaan hauskaa, jos toinen tai molemmat on vaan olevinaan hommassa mukana.
Joo, kuulen sinua. Mullahan fetissi on vain naisten kurveihin ja takapuoliin. Niin sanotun tavallisen naisen kanssa on ollut heikkoa, kun ei yksinkertaisesti ymmärrä miten sofistikoituneen hienosti mies ottaa kauneuden vastaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen iltoisin väsänny lastenkirjaa nimeltään Vittunaama ja Kyrpänaama. Ensimmäisen osan nimi on Vittunaama ja Kyrpänaama markkinoilla.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tekis mieli hommata eräänlainen kyrpänaama. Rouva ei ihan täysin ajatusta tyrmännyt, oli jopa perehtynyt moisiin hieman. Saapa nähdä. Sen jälkeen oisin hetkittäin niinku samaan aikaan sekä kyrpänaama että pillufeissi. Aikamoista olisi se. Toivottavasti toteutuu.
Jeesusteipillä ja perusdildolla pitäis lähteä. Muistaa vaan, ettei teippaa sekä sieraimia, että suuta. Huono lipsutella ja happikin loppuu.
 
Ylös