AJ
Well-known member
Luulen, että noilla tuunauksesta puhuvilla on D-vika.
Eppäillä tuota soppii.Luulen, että noilla tuunauksesta puhuvilla on D-vika.
Kampaaja Hans: Taas työpäivä edessä.Luulen, että noilla tuunauksesta puhuvilla on D-vika.
Jää kyllä jotenkin sellainen "Mitähän toi nyt lulee esittävänsä?" -fiilis tuollaisesta. Itse sanoin aikoinaan "tiksis" kiittäessäni, nyttemmin olen siirtynyt takaisin kiitokseen.Kiitän -sana siinä yhteydessä, että se korvaa kiitos -sanan. Jos joku haluaa jotain kiittää, niin sanoo sitten jumalauta sen oikein, eikä noin. Ja eihän se edes ole mitään kiittämistä, jos sanoo "Kiitän".
Muistatko JPP mistä tuo "tiksis" on levinnyt puhekieleen?Jää kyllä jotenkin sellainen "Mitähän toi nyt lulee esittävänsä?" -fiilis tuolisesta. Itse sanoin aikoinaan "tiksis" kiittäessäni, nyttemmin olen siirtynyt takaisin kiitokseen.
Hardwickin "Kielipuoli potilas" elokuvasta. Pitäisikin hankkia ja katsella tuo joskus.Muistatko JPP mistä tuo "tiksis" on levinnyt puhekieleen?
Ai tuosta mun viestistä? :frank:Jää kyllä jotenkin sellainen "Mitähän toi nyt lulee esittävänsä?" -fiilis tuolisesta. Itse sanoin aikoinaan "tiksis" kiittäessäni, nyttemmin olen siirtynyt takaisin kiitokseen.
Kiitos nimestä. Oli unohtunut.Hardwickin "Kielipuoli potilas" elokuvasta. Pitäisikin hankkia ja katsella tuo joskus.
Juuei. "Kiitän" käyttämisestä.Ai tuosta mun viestistä? :frank:
Niin siis minkä käyttämisestä tässä nyt "kiitetään"?Juuei. "Kiitän" käyttämisestä.
Eli kollega on vääntänyt pierun ja siksi poistut nopeasti?Joskus käytän kollegan luota nopeasti postuessani lausetta "Minä kiitän!", jotta kollegalle tulee välitön alemmuuskompleksi. Hitaasti poistuessani en jumalauta kiittele!
Ei vaan mulla on ADHD JA DVD.Eli kollega on vääntänyt pierun ja siksi poistut nopeasti?
Ihanko pakko se on lyhentää? :thumbfh:Mikä se sitten ois mepin suomenkielinen vastine, e(uro)p(arlamentaarikko)? Sit vois sanoa eppi, epin, epillä jne. Vai ihan europarlamentin jäsen eli epji, epjin...
Ei kai sentään mimisteri.Ehei, kyllä sanotaan ihan suomeksi että Päämimisteri.