Il Tempo Gigante
Darth Father
Odotuksesi on vihdoin palkittu.Odotan sitä innolla, kun tulee makkaraporkkanoita ja lihatomaatteja. Ne on kuuminta hottia nytten.
Odotuksesi on vihdoin palkittu.Odotan sitä innolla, kun tulee makkaraporkkanoita ja lihatomaatteja. Ne on kuuminta hottia nytten.
No, on mitä on. Kuitennii ärsyttää tällaista vanhan liiton jyrää.Sinänsä tuo ei ole sanonta, vaan paikka mistä on hankkinut deitin.
MahtavaaOdotuksesi on vihdoin palkittu.
Mitähän kaikkea niissä nakeissa onkaan?Odotuksesi on vihdoin palkittu.
pork kana -> sianlihakana?Kuoreton nakki jossa 20 % kotimaista porkkanaa. Maku ja rakenne kuin tavallisessa lihaisassa (67 %) nakissa.
Ainesosat: broilerinliha, sianliha, porkkana (20 %), silava, vesi, kamara, jodioitu suola, dekstroosi, aromit (mm. paprika), savuaromi, säilöntäaine natriumnitriitti
Paitsi minä - näytän fiksulta ja komealta ja olenkin sitä.mikään ei olekaan miltä se näyttää!
Kyllä, olet nimenomaan sitä. Itseään.Paitsi minä - näytän fiksulta ja komealta ja olenkin sitä.
Taidat itsekin lukea mun viestejä hieman niin kuin "piru Raamattua".Tapahtumia & sattumuksia
Ihan uusi sana mulle. Ei menny hukkaan tämäkään päivä.Regrammaus
Ei kyse ole siitä että se on sun laatima, vaan että kun niitä on liikaa (tapahtumia & sattumuksia), niin luettavuus kärsii. Ja oikean topikin haku varsinkin hakutoiminnolla.Taidat itsekin lukea mun viestejä hieman niin kuin "piru Raamattua".
Viittaan tässä sinulta aamulla saamaani yksityisviestiin. *winks*
Kuuklasin.Ihan uusi sana mulle. Ei menny hukkaan tämäkään päivä.
Jonsen vallan väärin muista, niin Leonardo DiCaprio oli regrammannut uutisen eräästä kuhmolaisesta saaresta. YLE:n uutisista löytynee?Ihan uusi sana mulle. Ei menny hukkaan tämäkään päivä.