kyselyä: parhaan näkönen F1 auto?

Ei tahdoton ihmisraunio

Guest
Tuohon minua ennen postitettuun Ferrari-autoon kätkeytyy kyllä jotakin nii-ii-iin yksinkertaista ja klassista, pelkistettyä kauneutta että se sai mieleni melkein muuttumaan, mutta kyllä voiton vie se virtaviivaisuuden riemuvoitto, lokasuojallinen Mercedes-Benz vuosien takaa kultaiselta 50-luvulta virallisen Formula 1 sarjan alkuvuosilta!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
No on ne nyt melkein kaikki ykköset omalla tavallaan hyvännäköisiä, mm. ekalta MM-sarjan vuosikymmeneltä minua miellyttävät tummanvihreät Vanwall-autot (pistetään nyt tämä kun eka merkkimestari).
En silti osaa nimetä mielestäni yhtä, kaikkein parasta.

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Cmoney sanoi:
No on ne nyt melkein kaikki ykköset omalla tavallaan hyvännäköisiä, mm. ekalta MM-sarjan vuosikymmeneltä minua miellyttävät tummanvihreät Vanwall-autot (pistetään nyt tämä kun eka merkkimestari).
En silti osaa nimetä mielestäni yhtä, kaikkein parasta.
Oliskohan jonkinsortin ennätys topikin nostosta, sentään lähes viisi vuotta välissä :)

Oma suosikkilista

Ferrari 641 vuodelta 1990

Sauber-Ilmor C12 vuodelta 1993

Jordan-Peugeot vuodelta 1997

Abigail

Berndt Maylander
Sijainti
Helsinki
Hienoin on vuoden 2000 Minardi:

Jordan 1999

2006 Bemari+Jackin kypärä

Nykyiset ykköset on paljon kiehtovamman näköisiä kuin vanhat kaikkine yksityiskohtineen ja muotoineen mun mielestä

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Mercedes-Benz W196 ja Lancia D50 eli Fangio vs. Ascari. Jos Alberto olisi saanut elää vielä kauemmin, olisi MM -taisto 1955 voinut olla hyvinkin paljon jännittävä... :frown:

Sue_me

Well-known member
Lotus 98T (ja 97T)

Brabham BT45

Jordan 191